יום רביעי, 30 ביוני 2010

איי לייק נייק!


אני חייבת להודות ולאמר, שהיחס שלי בכל מה שקשור לאופנת נעלי הגלדיאטורים הוא קצת אמביוולנטי... מצד אחד, כשרק חדר הטרנד הזה לשוק, אז באמת גם אני מאד התלהבתי, וכמו כל מכורת אופנה "נורמלית" מהרתי גם אני לרכוש לי איזה זוג או שניים (או שלושה... טוב נו אתם יודעים איך זה עם נעליים - אף פעם לבחורה לא יכול להיות יותר מדי...).
לצערי, אבל, כמו הרבה טרנדים אחרים שנכנסים פה לשוק הישראלי, הפך כל העניין הזה של לבישת גלדיאטורים לקצת מאוס בעיניי - פשוט התחלתי לראות את הנעליים האלו כמעט בכל ורסיה אפשרית, על כל כף רגל של כל בחורה שניה בערך, ומכיוון שאני עם כל הכבוד לאופנה, בכל זאת מקפידה לשמור על סטייל אישי ויחודיות כשזה נוגע למה שאני לובשת, החלטתי לתת לכל סנדלי הגלדיאטורים שבאמתחתי, קצת לנוח בארון, ולחכות עד שהמגיפה תחלוף!!
אין מה לעשות - כמו שכבר ציינתי קודם, כשזה נוגע לאיזה טרנד חדש שנכנס פה בארץ ושובה את ליבן של הבחורות הישראליות, אז לצערי הרב, הוא באמת משתלט על הטעם הישראלי כמו איזה מגיפה (ראה נעלי ד"ר מרטינס, ראה ג'ינסים נמוכי מותן והרשימה עוד ארוכה). בעוד שעולם האופנה בניכר, ממשיך להתקדם ועובר הלאה - פה בארץ פשוט נתפסות הבנות על איזה פריט וממשיכות ללבוש אותו ולחרוש כאילו אין להן שום דבר אחר בארון (ויותר גרוע מזה - גם ממשיכות לקנות אותו), והחנויות למרבה האירוניה, גם משתפות איתן פעולה וממשיכות לשווק.
אז בכל מקרה - השתדלתי להיות חזקה לעמוד מאחורי החלטתי, ולא לשתף פעולה עם נעלי הגלדיאטורים, אבל איך אומרים - דיבורים לחוד ומעשים לחוד. ברגע שנחו עיניי באחד המגזינים על נעלי הגלדיאטורים הנחשקות של נייק. פשוט חזרה לי בין רגע מחדש האהבה לפריט שהיה בעיניי עד אז כה שנוי במחלוקת - ופשוט אמרתי לעצמי לעזאזל הדיאטה... לעזאזל הגמילה... זוג כזה אני חייבת שיהיה גם לי בארון ויהי מה!!
כפי שאתם רואים בתמונה שלמעלה, נייק בהחלט שיחקו אותה עם היציאה הזו - שילוב של סנדל בגזרת גלדיאטורים עם מעין נעל ספורט... לא יודעת מי שם בנייק חשב על העיצוב המופלא הזה - אבל אין הבן אדם פשוט גאון!! פשוט שיחק אותה!! שלא לדבר על האפליקציה של הסמל של נייק בצידי הנעל - פשוט מדובר במאסטרפיס!!
כמה שאני אישית, לא מתחברת לנעליים לבנות - לפי דעתי הדגם של הנעליים האלו בורסיה הלבנה הוא הכי מוצלח. הוא נותן מין תחושה כזאת של נעלי טניס או נעלי גולף, והשילוב של סמל הנייק המוזהב של בצד גם נותן קונטרה יפה לרקע הלבן. בכלל, לפי דעתי שילוב של לבן ומוזהב הוא שילוב מאד נכון, כי שניהם גוונים שהם די משלימים אחד את השני.
אני עדיין מנסה לברר אם הדגם הזה משווק בכלל בארץ, ויותר חשוב כמה הוא צריך לעלות... בנתיים נכנסתי לשתי חנויות של נייק פה בארץ והתגובות שקיבלתי כששאלתי את המוכרות שם אם הדגם הזה בכלל קיים פה בארץ נעו בין "לא יודעים על מה את מדברת" לבין "כרגע זה עוד לא הגיע לרשת, ואנחנו לא יודעים להגיד לך אם בכלל יגיע"...
עצוב! כנראה שאצטרך או פשוט להמשיך לחלום עליהן בלילות, או לבקש ממישהו שנוסע בקרוב לחו"ל שירכוש אותן עבורי, או שפשוט לרכוש אותן בעצמי בסופו של דבר ב- EBAY או באיזה שהוא אתר אחר. ממה שבררתי מדובר בסיפור קצת יקר - השקעה של איזה כמה מאות דולרים טובים לפחות, לא כולל משלוח...
כדי לזרות מלח על הפצעים, צרפתי תמונה של דגמים נוספים של הנעל המיוחלת (כן היא מגיעה בעוד צבעים!! איזה כיף!!), ועכשיו כשאני חושבת על זה בעצם אני גם מאד אוהבת אותה בצבעים האחרים!! בקיצור אין - נעל מושלמת!! וכמו שבחורה מושלמת - לא משנה מה תשים עליה פשוט תיראה טוב בכל מצב - כך גם הנעל הזאת, פשוט נראית טוב בכל צבע ובכל מצב!!
אז הנה גירסאות נוספות של הנעל לשיפוטכם:


שיהיה סוף שבוע רגוע ומקסים
X.O.X.O - נשיקות ואהבה לכולם

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נעליים יפהפיות הגלדיאטורים של נייק!! אגב לי יש כאלו בשחור עם פס כסף, והדגם כן קיים בארץ! מחיר לצרכן כ - 450 שקלים, עכשיו יש סייל סופעונה, אז ניתן גם לרכוש אותו עם מעט הנחה.
גם נראות מדהים על הרגל וגם סופר נוחות! אני מקבלת עליהם מלא קומפלימנטים!!
נ.ב - אהבתי מאד את הפוסט, ואת מוסמנת גם לבקר בבלוג שלי!

יום טוב
שילה

אנונימי אמר/ה...

חחחחח נראה לכם שאני אשלם על הנעל הזאת 450 שח למה מי מת?