יום ראשון, 13 ביוני 2010

טלא - טאבי


זאת טאבי גבינסון ( TAVI GEVINSON ). טאבי היא גם בלוגרית אופנה כמוני (למרות שמוקדם מדי לעשות השוואה, ותיכף תבינו גם למה...), אבל הנה נתון מדהים - טאבי היא בסה"כ ילדה בת 13, ויותר מזה, טאבי היא גם בלוגרית אופנה מאד מחוזרת ומאד מצליחה!! (עכשיו הבנתם...)
הכל התחיל בערך לפני שלוש שנים, טאבי - אז ילדה בת 10 - ספק משועממת, ספק מישהי שרצתה להקדים את זמנה - פתחה לעצמה בלוג אופנה בשם "STYLE ROOKIE" (בעברית: טירונית אופנה), בו רצתה לחלוק עם כל העולם את הגיגיה בנושאי אופנה, אומנות ושאר עניינים ברומו של עולם (או לפחות ברומו של עולמה שלה).
הבלוג צבר לעצמו מהר מאד תאוצה, וגם המון מעריצים נלהבים מכל העולם. מסתבר שהמון אנשים התעניינו במה שיש לילדה טאבי להגיד על עצמה ועל העולם, ובעיקר הביעו התעניינות בתמונות שבבלוג - בהם טאבי צילמה את עצמה מתהדרת בכל מיני מלבושים מוזרים ושילובי אופנה שלא היו מביישים אף סטייליסט עתיר רזומה וניסיון. ללא ספק טאבי התגלתה לא רק כילדה אינטילגנטית וחכמה, אלא גם כמישהי שיש לה בהחלט מה לאמר ולחדש בתחום האופנה, ובעיקר גם כמישהי שיש הרבה מה ללמוד ממנה!! קטנה קטנה... אבל ללא ספק אחת שמבינה!!
מאז, טאבי כבר הספיקה לעשות חייל בעולם האופנה - היא התחכחה במיטב הברנז'ה, כיכבה על אין ספור שערי מגזינים, הוזמנה לשבת בשורה הראשונה של מיטב תצוגות האופנה הכי לוהטות בניו-יורק, שימשה כפרזנטורית לרשת אופנה מובילה, הוטסה במיוחד לטוקיו כדי להשתתף במסיבה מיוחדת של "קום דה גרסון" הכל-כך אהובים עליה, כתבה מאמרים עבור "הארפר'ס באזאר", והשיא היה כאשר נשלחה מטעם המגזין לסקר מקרוב את שבוע האופנה האחרון בניו-יורק כמו עיתונאית אופנה חוקרת לכל דבר.
כן... ללא ספק טאבי היא סוג של השראה. אומנם רק בת 13 היום, אבל ללא ספק הצליחה לעבור כברת דרך שרק כל אחד מאיתנו יכול לחלום עליה. הרבה אנשים יתהו, מה בכלל יש לילדה הקטנטונת הזו להציע, ועל מה כל המהומה, אבל אם תסתכלו קצת בתמונות, תגלו שמאחורי הילדה הזאת עם הלוק החצי "סבתאי" חצי "מאגניב" מסתתרת מישהי שבאמת מבינה, ובאמת מקדימה את זמנה. טאבי מה שנקרא - לא פוחדת להעיז!! היא לא פוחדת לנסות שילובים מעניינים, היא לא מפחדת להפתיע, היא לא מפחדת לעטות על עצמה את הדברים הכי לא קשורים, ובעיקר היא לא מפחדת להיות נאמנה לעצמה ולטעם שלה - ואני חושבת, שזה מה שבסופו של דבר, גם הביא לטאבי את ההכרה ואת ההצלחה שלה - בגלל שהיא נשארה נאמנה לאמת של עצמה!! תוסיפו גם את זה שבערך כמעט הכל גם נראה טוב על הגוף הקטן והכחוש שלה, יחד עם הפנים המגניבות שלה, והרי לכם כוכבת!!
אז בנימה אופטימית זו, ובשאיפה שאולי גם אני אהפוך יום אחד לטאבי גבינסון הבאה (למרות שגילי כפול מגילה) - אסיים.
הוספתי לפוסט הזה תמונות נוספות של טאבי מתצוגות שונות ושל כל מיני לוקים שעטתה על עצמה גם מהבלוג האישי שלה, וגם בכל מיני אירועים שצולמה בהם - תשטפו את העיניים, תלמדו ותפנימו!!


טאבי בלוק הורס של שמלה בצבע שמנת, גרביונים מנומרים, נעלי בובה כתומות ומשקפיים



טאבי בשמלת בלון לבנה ממתינה לתחילת התצוגה - יפני גיק שיק



טאבי מציגה שילוב בלתי אפשרי של קימונו יפני וגרבי רשת קרועים בשורה הראשונה בתצוגה

אין תגובות: