יום ראשון, 13 ביוני 2010

בלוג אופנה - ו... יצאנו לדרך!



שלום, נעים מאד לכולם! אני אודליה ואני חובבת אופנה. התלבטתי ארוכות וקשות, איך להגדיר את עצמי בפוסט הראשון שלי בבלוג הראשון שלי EVER, ובסוף הגעתי למסקנה שחובבת זו ההגדרה אולי הכי קרובה לאיך שאני מרגישה - כי מצד אחד אני מאד אוהבת אופנה, אבל לא קוראת לעצמי "מכורה"... נגיד לא תמצאו אותי אף פעם במסעות קניות מטורפים או בימי שופינג היסטריים קונה וקונה וקונה עד שאפול מהרגליים! ממש לא! כמו שאני רואה את זה - פריטי אופנה הם סוג של אומנות, אולי זה לא פיקאסו או ואן-גוך, אבל בחורה שבאמת מבינה באופנה ולא סתם חולת שופינג, תדע לקנות את הפריט הנכון בזמן הנכון, וגם תדע לצוות אותו בחוכמה לתפארת המלתחה שלה.
האמת, עכשיו כשאני חושבת על זה, ארון הבגדים שלי, די מאז שאני זוכרת את עצמי, הוא כמו סוג של מוזיאון! עזבו את זה שהוא מסודר בקפידה ומאורגן בכזאת צורה שלא תבייש אף תערוכה, אני גם מרגישה שלכל פריט שם יש ממש סיפור, בייחוד לדברים היקרים לי (בין עם "מחירית" ובין עם סנטימנטלית). נראה לי שגם אם תעמידו אותי עכשיו בחקירה צולבת, אני אוכל לדקלם לכם בעיניים עצומות, באיזה יום קניתי מה, ואיפה ומאיזה סיבה, ואולי גם מי היתה המוכרת הנחמדה שיכול להיות עזרה לי (כדי שיוכלו לצ'פר אותה בסוף משמרת :-) ).
על כל פנים, לפוסט הראשון שלי - בחרתי להציג את מערכת הבגדים הזו, שאני חושבת שמייצגת את הוויז'ון שלי יותר מהכל!
אני חולה חולה חולה (ושוב חולה - אבל במובן טוב כמובן) על השילוב הזה של מראה רומנטי עם הארדקור. אין כמו לצוות למכנסי עור קשוחים וצמודים סטייל אקסל רוז או סנדי בסוף של גריז (כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו...) חולצה ורדרדה ורומנטית. מה שאהבתי לגבי החולצה הזאת מעבר לכך שהיא ורודה ומפוספסת (עוד שני פטישים קטנים שלי, שלהם ודאי תתוודאו בהמשך), הם הדיטיילים הפרחוניים שמעטרים את הצווארון שלה. מבחינתי זה ממש "שוס" הקטע הזה של הפרחים בצווארון, ואני מתה שמישהו כבר יחקה את היציאה הזאת (אבל כראוי!!), באיזה רשת, כדי שאוכל גם אני לרכוש לעצמי אחת כזאת פה בארץ... לא עוד וולנים מייגעים, לא עוד צווארוני ליצן, או שאר מיני יצירות ארכיטקטוניות בצוואר - פשוט נסו לתפור פרחים קטנים, ורצוי שיהיו מאותו בד - כי זה נראה פשוט מושלם...
לאאוטפיט, הוספתי גם NECKPIECE מהמם, שגם אותו יצא לי לראות באיזה אתר אינטרנט מגניב. שוב כמו שאתם רואים הוא משלים את הרעיון של מראה רומנטי עם כאסחיסטי: פנינים וגורמטים, על סרט סאטן שחור... אין אבל פשוט אין, זה שילוב מנצח, ורק מלחשוב על להתלבש ככה יום אחד, אני כבר מזילה ריר!
לגבי הנעליים, לא הייתי סגורה, אבל בכל זאת צירפתי אותם לאאוטפיט, אלף כי הם לכשלעצמן מאד יפות, ובית כי גם בהם יש את השילוב הזה של קצת מראה פאנקיסטי בגלל הניטים, אז חשבתי שזה יתאים.
לסיכום, מראה שהוא נראה לי די מנצח - אבל היזהרו לכן בנות... ממש לא מתאים לכל אחת. בשביל שמשהו כזה יתאים למישהי היא צריכה להיות סופר עדינה וסופר רזה (ובהחלט לא פרחה), כי אין שילוב יותר מהמם מהשילוב המדהים הזה של עור ופאנקיזם על נערה חיוורת כחושה ועדינה שתישא אותו בגאווה... כבר אמרתי לכם שאני אוהבת את השילוב של רומנטיות וכאסאח...?

אין תגובות: