יום שישי, 30 ביולי 2010

אדום - שחור - לבן


ללבוש שחור זו הצהרה, לבן זו גם כן סוג של הצהרה, ללבוש אדום - הו הו הו זו חתיכה של הצהרה, אז הפוסט הזה רציתי לעשות ניסוי קטן, ולראות מה קורה כשמחברים את שלושת הצבעים הללו יחד, והתוצאות לפניכם...
אני חושבת, שכדי שהשילוב הזה יעבוד הכי טוב, מומלץ ללכת על חלק תחתון בצבע אחיד (זה יכול להיות מכנס או חצאית - במקרה שלהלן כפי שאתם רואים חצאית אדומה), ובתור חלק עליון כדאי לצרף משהו בהדפס גיאומטרי - אני חושבת שחולצה פסים שחור-לבן, בהחלט עושה כאן את העבודה, אבל בבית עשיתי ניסיון וציוותתי לחצאית בגוון די דומה חולצת "פולקה דוטס" בצבע שמנת עם נקודות שחורות שגם השתלבה די טוב בכל האאוטפיט.
לסוג כזה של תלבושת, אני חושבת שהכי כדאי וראוי לצרף נעלי בובה שחורות, אבל כפי שאתם רואים בתמונה למעלה, גם הנעלי בובה המתוקיות הללו בגוונים של שחור-לבן עם פפיון אלגנטי בחזית, הם גם כן סוג של אופציה לא רעה בכלל. בתור אקססוריז נוספים, אפשר ללכת על תיק יד שחור או מפוספס (בתמונה למעלה יש גירסה די מוצלחת, שאפילו יש לאמר מאד התלהבתי ממנה אפילו, של תיק קש מפוספס... ועל זה רק יש לי דבר אחד לאמר - על מה עוד אנשים יחשבו וימציאו... בהחלט סוג של הברקה!).
ובשביל הפינאלה - יש את הצמיד פלסטיק החמוד הזה, שגם לא יכולתי להתעלם ממנו באתר המקסים של POLYVORE - צמיד פלסטיק אדמדם עם אלמנט של פפיון פלסטיק שחור עליו (הגעתי למסקנה שיש לי איזה קטע עם סרטים ופפיונים על דברים...).
ועכשיו - רק כדי שתבינו מאיפה נולדה לי בכלל כל ההשראה הזאת לשלב אדום עם לבן ושחור. כמו בכל לילה כשאני יושבת לי על המחשב ומשוטטת קצת באתרי אופנה, קצת ב"לוקבוק", וקצת בבלוגים אהובים עליי מחו"ל - פתאום נתקלתי בתמונות הללו, של נערות (עם טעם טוב יש לציין) מדגמנות בדיוק את השילוב הזה שעליו דיברתי בפוסט. זה נראה עליהן כזה טוב, אז אמרתי לעצמי יאללה גם אני אנסה!


כאן - יש לוק מאד נחמד, ואפילו די זהה של בלוגרית אופנה מחו"ל (ששכחתי כרגע את שמה). היא מדגימה את האאוטפיט באופן מושלם: חצאית פליסה אדומה באורך הברך, חולצת פסים מוכנסת בפנים, נעלי בובה בשילוב עם גרבי ברך לבנות, וכובע אדום.


פה יש עוד דוגמה מוצלחת לשילוב - חצאית גבוהת מותן עם כיסים ודיטיילים של כפתורים (קצת מזכירה בסגנון את מראה המלחים שעסקתי בו בפוסט הזה), שוב חולצת פסים שחורה-לבנה שמוכנסת בתוך החצאית, כובע ימאים (אותנטי!!) בשביל האטיטוד, והדובדבן שבקצפת - תיק שאנל (אמיתי!!) בצבע שחור. ועם כבר בשאנל עסקינן - שמתי לב שתיק שאנל, בעיקר אם הוא אמיתי ולא מזוייף (וגם לו איזו רפליקה זולה בכמה דולר) משדרג לחלוטין כל הופעה בצורה אלוהית. את יכולה ללבוש את סמרטוטי הספונג'ה שלך, את הטרנינג עם הכתמי אקונומיקה, לא משנה מה - תוסיפי לזה תיק של שאנל, ואת תיראי כאילו יצאת מז'ורנל!! ובנימה זו - עד שגם אני אשיג לעצמי את תיק השאנל שלי שעליו אני חולמת בלילות - אסיים.

שיהיה שבת שלום ואופנתי ביותר!

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פוסט יפה!
התיק של שאנל - באמת הולך עם כל דבר
:)

אנונימי אמר/ה...

איפה לכל הרוחות את רואה שהחצאית בתמונה השנייה מגיעה לברך?

נעה זני אמר/ה...

בשילב יש קולקצית פסים לילדים מהממת

סטייליסטית אמר/ה...

אהבתי את התיק של שאנל מאוד!!!וחצאיות עיפרון יחזרו הקיץ לאופנה והצבע האדום מבחינתי שולט והולך מדהים עם הפסים שחור לבן.

טבעון ביוטק אמר/ה...

בלוג כל כך יפה למה הוא לא מתעדכן, חבל.

מבצעים אמר/ה...

איפה אפשר למצוא את השמלות במבצע עם הנחות משמעותיות?