יום שישי, 16 ביולי 2010

הרימו עוגן


למי שביקר קצת ברשתות האופנה בזמן האחרון, וגם עילעל קצת במגזינים ובאתרי האופנה ברשת, זיהה לבטח שאחד מהטרנדים הבולטים של העונה הוא מראה ה - NAUTICAL. אופנת ה - NAUTICAL, למי שלא כל-כך בעניינים, בעצם מאגדת בתוכה את כל אותם פריטי לבוש ואקססוריז שקצת מזכירים את אופנת המלחים או הימאים, אבל זה בעצם יכול להיות כל פריט שנותן תחושה של "הרגע יצאתי להפלגה על איזו יאכטה מפוארת או לאיזה שיט תענוגות". על פי רוב, כל הפריטים שמשוייכים לטרנד הזה בד"כ יהיו בגווני הכחול נייבי - לבן - אדום, ובד"כ גם יתווספו אליהם מוטיבים של סירות מפרש קטנות, ציורים של עוגנים, ושאר מוטיבים שמזכירים ים (אם כי שוב, לא מדובר באופנת גלישה סטייל בילבונג ושאר חברות גלישה ידועות - כאן הדגש הוא על מראה יותר מאופק ויוקרתי, ופחות פרחוני ואקזוטי).
טרנד ה - NAUTICAL הוא טרנד שאני באופן אישי מאד מחבבת, ואני ממליצה לכל בחורה לאמץ אל מלתחתה (וביחוד עכשיו כשיש מכירות סוף עונה, והכל כבר נהיה הרבה הרבה יותר זול) איזה פריט אחד או שנים. בד"כ גם פריטים שמשתייכים לטרנד הזה, הם פריטים שנכנסים להגדרה של "טיימלס" - כלומר הם די על זמניים, ולמרות שמדובר בסוג של טרנד כאמור (וטרנדים כידוע הם בעלי נטייה לחלוף ואפילו די מהר...), אני אישית מאמינה דווקא שרוב הפריטים כאן יהיו עדיין לבישים לפחות עוד כמה עונות טובות, מבלי להיראות מגוחכים, כיוון שכאמור, בסופו של דבר מדובר בפריטים שהם די נכנסים להגדרה של פריטי בייסיק - אין עליהם איזה צבעים או דוגמאות מפתיעות ויוצאות דופן, ובכלל לדעתי מדובר באופנה שהיא די קלאסית ולכן גם יכולה להיות מאד שימושית.
אחד הפריטים האהובים עליי ביותר בכל התחום הזה של אופנת ה - NAUTICAL - הוא ללא ספק שמלת המלחים!! את שמלת המלחים (כפי שניתן לראות על הדוגמנית בתמונה העליונה למעלה משמאל). אני אישית הכי אוהבת בגירסה הקלאסית, כלומר כשהיא נראית כמה שיותר נאמנה לגירסת המקור שהיתה מאד פופולארית בשנות ה-40 וה-50. אם אתן רוצות לעשות לעצמכן טובה, ולרכוש עבור עצמכן שמלת מלחים שהיא באמת, אבל באמת שווה - עזבו אתכן מלחפש אחת כזאת כאן ברשתות האופנה השונות (אני באופן אישי עדיין לא מצאתי אחת כזאת קלאסית שבאמת ממש אהבתי). כדי באמת לאתר שמלה כזאת שווה, אני אישית ממליצה או לנסות לאתר אחת כזו באיזו חנות יד שניה טובה, שבאמת מחזיקה את הסחורה האוריגינלית, מה שנקרא, או שמאד מומלץ לנסות לאתר אחת כזו ב - EBAY (ששם אגב הן גם ממש ממש זולות, ואפשר למצוא בקלות שמלה שווה שגם נראית טוב גם במצב טוב, וגם במחיר שהוא מחיר ריצפה!!).

אספתי קצת מהרשת תמונות של שמלות מלחים שוות שמאד אהבתי, אז אתן מוזמנות להתרשם...


כאן ניתן לראות שמלת מלחים מאד שווה מהתצוגת קיץ האחרונה של דולצ'ה וגבאנה. מדובר בשמלה שהיא ספק שמלה ספק טוניקה (עדיין לא החלטתי, אבל בכל מקרה היא עדיין מהממת), מבד סריג לבן שעליו מוטבעים פסים מטאליים בגוון של כחול נייבי, ומעל לכל החגיגה הזאת יש את הדובדבן שבקצפת, שהוא ללא ספק מה שעושה את כל השמלה הזו, והוא האפליקציה המתוקית של הסירת מפרש האדומה במרכז, והשמש מצד ימין. פשוט שובה לב!! בתמונה מימין ניתן לראות את השמלה המפוארת על הדוגמנית בתצוגה, ובתמונה משמאל על הזמרת קייטי פרי. שימו לב טוב, ששתיהן (גם הדוגמנית וגם קייטי), ציוותו לשמלה הזו באופן מושלם נעליים שהן גם כן בגוונים של השמלה להשלמת המראה מה שנקרא - בקיצור עשו עבודה טובה (או שמדובר פשוט בעבודה טובה של הסטייליסט).


זו שמלת מלחים וינטג' שמצאתי ב - EBAY. האתר של EBAY, הוא כאמור מקור מופלא לרכישה של שמלות מלחים וינטג' במחיר מציאה. המחיר של השמלה הזו לדוגמא נע בין 10 - 20 דולר בסה"כ, ותודו שהיא מהממת!! קלאסית, לבנה, מכותנה עם כל הדיטיילים הנכונים (הגימורים הכהים בתחתית, הפפיון וצווארון המלחים מקדימה) - פשוט מושלמת!! שימו לב גם איך הדוגמנית שבתמונה, שילבה את הסניקרס הכחולות לכל האאוטפיט... כמו שצריך!!


זו גירסה נוספת של שמלת מלחים - בעיקרון מדובר בשמלה הזהה לשמלה הקודמת, רק שכאן בגוונים הפוכים - כלומר, הרקע של השמלה הוא בגוון כחול נייבי, וכל הדיטיילים - אם זה הצווארון, הפפיון והגימורים - הם בצבע לבן. למרות שמדובר בשמלות זהות - תודו שכל אחת מהוריאציות של השמלות יוצר מראה שהוא שונה בתכלית מהמראה של השניה. הלבנה הקודמת, יוצרת מראה שהוא יותר נקי וקלאסי, ואילו זו הכהה, יוצרת מראה שהוא קצת יותר אפל וגותי (כנראה גם בגלל הדוגמנית קצת..) - אבל ללא ספק - שתיהן יפות!!


לסיום, זו גם כן  עוד ורסיה לשמלת מלחים, אבל הפעם בגירסה של JUMPSUIT. מעין אוברול קצרצר מכותנה (בכחול נייבי מימין ובאדום משמאל), אם כל הדיטיילים הנדרשים של שמלת המלחים הקלאסית - בלבן. תודו שזו בהחלט הברקה להפוך את שמלת המלחים הקלאסית לאוברול קייצי וחמוד, ומעבר לכל זה - הוא גם נראה ממש ממש נוח וכייפי - גם מכותנה, גם אוורירי, גם קצר, גם עם כיסים בצדדים (אני אוהבת כיסים בבגדים!!) וגם חתיכי... מה עוד בחורה יכולה לבקש?

שיהיה לכולם סופשבוע קייצי מלא בים, שמש ובגדים אווריריים!!
שבת שלום!!

2 תגובות:

מורן אמר/ה...

האוברול מלחים ממש חמוד!! :)

איפור מקצועי אמר/ה...

באמת מתאים לשלוח את הדוגמנית לשייט.