יום שישי, 9 ביולי 2010

מוסקינו לעניים


תודו שהנעליים האלו חמודות להפליא וקשה מאד שלא להתאהב בהן!! מדובר בפרויקט משותף של מותג העל MOSCHINO ביחד עם חברת KARTELL, שהיא חברה איטלקית לייצור רהיטי פלסטיק מעוצבים. השניים חברו לא מזמן, וביחד יצרו את נעלי הבובה המקסימות הללו, שקצת מזכירות במראה שלהן את הסחורה של מותג ההנעלה הברזילאי MELISSA - אבל לדעתי לוקחות אותן בהליכה (ושימו לב לכפל משמעות...).
דבר ראשון וקודם כל - כמו שכתבתי, מדובר במוסקינו, ואם זה מוסקינו אז זה כבר סיבה מספיק טובה כדי לרכוש אותן !!
דבר שני - ויסלחו לי כל הבנות שכבר כן יצא להן לקנות נעליים של MELISSA - יש משהו בנעליים האלו, בייחוד כשהן בורסיה על עקב, שיוצר מראה קצת פרחי... לא יודעת אם זה קשור לעובדה שהן זולות או לעובדה שהן מגומי אבל איכשהו, תמיד כשאני רואה את הנעליים האלו על רגל של מישהי הן פשוט לא באות לי טוב בעין, וישר עושות לי אסוסיאציה עם כפכפי קרוקס (אגב שמתם לב, שלאנשים פה בישראל יש איזה פטיש לא מובן לנעליים מגומי? קצת הזוי לא?)
חוץ מזה - הנעליים של מוסקינו גם עשויות מ - 100% פלסטיק ממוחזר, שזה בכלל פלוס ענק - איך אומרים? לא רק יפות אלא גם תורמות לאיכות הסביבה!!

כפי שאתם רואים, הנעליים באות במגוון של שמונה צבעים מרהיבים: לבן, שחור, אדום, ורוד אפרסק, פוקסיה, ירוק בקבוק, וכחול מלכותי - לכולן יש גוון מטאלי, והדובדבן שבקצפת - סרט קטן מקדימה (סימן ההיכר של מוסקינו) שמעטר את הקצה. לי הן קצת מזכירות סוכריות, ועושות חשק לא רק ללבוש אותן אלא גם לאכול אותן. עדיין לא החלטתי איזה זוג אני הכי אוהבת, כי פשוט כל הצבעים מהממים, אבל נראה לי שבגלל שיש לי חולשה קצת לורוד, התשובה כבר ברורה מאילו.

במוסקינו מבטיחים שעלות של כל זוג כזה לא תעלה על 80 יורו - קצת יקר אומנם לזוג נעלי פלסטיק, אבל מחיר שהוא בהחלט שווה לכל נפש עבור זוג נעלי מוסקינו. הנעליים יוצאו לשוק רק בקיץ 2011 הבא - תחילה הן ישווקו, בחנויות הרהיטים של KARTELL, ורק לאחר מכן ישווקו בחנויות של מוסקינו ובשאר הרשתות המובחרות. מעניין אם הן גם יגיעו לארץ... נאלץ כנראה לחכות ולראות... בנתיים אפשר פשוט להנות מהתמונות!




שיהיה שבת שלום לכולם!!

3 תגובות:

אנה פינקלשטיין © אמר/ה...

אודליה, אל תסתנוורי ממותגים. גם מוסקינו רוצה להרוויח. נעל פלסטיק ב-80 יורו זו לא נעל זו שערורייה :-)

אודליה אמר/ה...

אנה, את מה זה צודקת... אבל ברגע שאני רואה פריט מעצבים כלשהו יצר החמדנות משתלט עליי, ואיך אמרת - אני מסתנוורת (ניסחת את זה אפילו ברהיטות מושלמת!!), ואני מרגישה שאני חייבת שהוא יהיה שלי!!
כי אין מה לעשות - בנות יהייו בנות, ואולי זה קצת ילדותי להגיד את זה אבל תמיד הדברים היותר שווים, יגרמו לנו גם להרגיש אולי קצת יותר שוות (וזה יכול להיות בגד, אוטו, בחור והרשימה עוד ארוכה...).
בכל מקרה - תודה על התגובה... יכול להיות שמדובר בנעל פלסטיק, אבל כמו שכתבתי תודי שהיא עדיין מהממת, ואם 80 יורו זה קצת יקר - אז אפשר גם תמיד לחכות לסוף עונה :-)

הילה אמר/ה...

הנעליים חמודות!! באמת מזכירות קצת את הקולקציה של MELISSA. אני אהבתי את השחורות עם הפפיון הלבן, הן גם נראות לי שימושיות ומה זה כיפיות - למרות שהן לא מעור...
ללא ספק - שיא הסטיל להתהלך בהן ככה על החוף בגורדון!!