יום רביעי, 7 ביולי 2010

יום במשרד

יום במשרד, ביחוד בחודשים החמים של יולי אוגוסט - יכול להיות עניין לא פשוט בכלל... תקראו לי מפונקת, תקראו לי קטנונית, אבל כל שנה, בערך בשלב הזה כששעון הקיץ מתחיל להיכנס לתוקף, והימים מתחילים להעשות יותר ארוכים, פשוט - איך לאמר זאת בעדינות... החשק לעבוד ולהגיע לעוד יום במשרד, מתחיל קצת לרדת לי. במקום זה אני מוצאת את עצמי יושבת מול המחשב במשרד ומפנטזת לי על איך אני יושבת בטן גב באיזה חוף פסטוראלי בתאילנד עם כוס מרגריטה צוננת ביד אחת וסיגריה ביד השניה מפקירה את גופי לשמש ונהנית מהתענוג הצרוף שיש בבזבוז הזמן המוחלט...

כדי לזרות לעצמי עוד קצת מלח על הפצעים (כן נו.. הרבה טוענים שאני סוג של מזוכיסטית!), אני גם אוהבת להיכנס לכל מיני אתרי נסיעות ברשת ולבדוק מחירים של דילים, ולראות תמונות יפות של איפה כדאי לי לבקר, אם התוכנית שלי לנסוע תתממש בסופו של דבר ותצא אל הפועל, ובכלל אוכלת לעצמי את הלב...

השנה אבל נדרתי לי נדר!! אם כל העולם ואשתו נוסעים אז גם לי מגיע לנסוע, ואפילו אם זה יהיה בסוף למקום קרוב יחסית ולזמן קצר (אבל בשום פנים ואופן לא לאילת, כי אילת זה לא נקרא) - הקיץ הזה אני אגשים את החלום!!

בנתיים לצינון האווירה, בחרתי בפוסט שהעליתי השבוע, לפרסם אאוטפיט שהוא בחציו משדר נופש ובחציו משדר "יום במשרד" מה שנקרא - כי אם בסוף לא נוסעים אז לפחות להרגיש כאילו אני בחו"ל!! סוג כזה של אאוטפיט, זה מסוג התלבושות שהן הכי אהובות עליי בחודשי הקיץ. מצד אחד הן קלילות ולא מתאמצות ומצד שני עדיין נראות לבושות מספיק כדי להגיע איתן למשרד (כי בכל זאת צריך לשמור על מינימום של יצוגיות), ולא נראות כאילו "הרגע חזרתי מחוף הים" מה שנקרא (לא שיש בהכרח משהו רע בזה)

בתור בסיס, אני אוהבת להתחיל בשמלה קייצית קלילה, רצוי מבד נושם כמו שיפון או כותנה בצבעים פסטליים (זה יכול להיות תכלת, גוונים של ורדרד או ניוד שהם מאד אופנתיים עכשיו, ירוק פיסטוק והרשימה עוד ארוכה, אבל נראה לי שהבנתם את הכוונה...) אפשר גם לשדרג וללכת על שמלה שיש בה מוטיבים קטנים של פרחים, או דוגמא אחרת שנותנת הרגשה קייצית שכזאת. לשמלה אני בד"כ אוהבת לצוות נעליים סגורות, כמו הנעלי אוקספורד בגוון כאמל שבתמונה (הנעליים הם של מותג ההנעלה CAMPER, ולדעתי הן לגמרי מצוינות. בהחלט משהו ששוה לעשות עליו לייק!!). למרות שלי אישית יש קצת סלידה מנעליים סגורות בחודשי הקיץ (אני מהבחורות האלו שרק תנו להן כפכפי אצבע ורצוי שטוחות, ובכלל אם זה היה אפשרי אז גם הייתי הולכת יחפה כל הזמן אם זה היה מקובל במקומות עבודה ציבוריים), עדיין איך לאמר הגירסה הזאת של CAMPER, היא הרע במיעוטו, וביחד עם השמלה האוורירית מתקבל מראה די טוב, שהוא גם נראה "לבוש", ולא כאילו "סתם זרקתי על עצמי משהו ובאתי לעבודה".

בגלל שיש מזגן, אני גם אוהבת להוסיף מעל לכל האאוטפיט הזה וסט ג'ינס - רצוי שיהיה במראה שהוא קצת ספורטיבי ולא בדוגמת הוסט משולשים הקלאסי (וסט "מנצחים" כמו שאני קוראת לו כי הוא תמיד מזכיר לי את הוסט הזה שלובשים המנצחים בתזמורת). מבדיקות שגם עשיתי, ומכל מיני ניסיונות, הגעתי למסקנה שוסט ישר שמסתיים באגן, הוא הדגם שיושב ונראה הכי טוב על שמלות מהסוג הזה. בכלל וסט הוא גם פתרון די טוב למי שהמזגן במשרד קצת לפעמים מקפיא אותו (ואלוהים יודע כמה אני לפעמים סובלת מזה) כי הוא נותן עוד איזה שהיא "שכבת הגנה" וכיסוי, ועדיין לא מקלקל את כל התלבושת...

בגלל שאמרנו בהתחלה שהרעיון הוא קצת לתת גם הרגשה של חופשה, בשביל להעלות את המצב רוח, אז לפי דעתי לצרף לכל התלבושת איזה פריט מקש כמו התיק קש המקסים שבתמונה (עם הדיטיילים בקצה מהלכה השחורה... אין פשוט מושלם, ואגב גם ראיתי בזארה לפני כמה ימים גירסה שקצת מזכירה את התיק הזה, אם כי קצת יותר גדולה, ועכשיו גם בסייל! נראה לי שאני אחמוד אותה) והמהדרין (או המהדרות) יכולות גם להוסיף כובע קש בצבע קאמל לכל הסיפור כדי בכלל לגנוב את ההצגה (אבל זה כבר לא לחבישה למשרד, אלא לשעות שלאחר מכן, או לפני כן).

בכל האאוטפיט השתדלתי לשמור על סקאלת הגוונים שבין תכלת - כחול לקאמל כי לא מומלץ כאן להשתולל יותר מדי עם הצבעים, ובכלל לפי דעתי השילוב של כל גווני הכחולים למיניהם עם גווני הקאמל, הם שילובים שהולכים ממש ממש מצוין (לפי דעתי אפילו יותר מאשר בשילוב אם שחור) - אבל לשיפוטכם - תנסו בעצמכם ותגלו לבד!

זהו!! כל הדיבורים האלו על תכלת וקאמל - עשו לי חשק לסיגרית קאמל לייט (תודו שאהבתם את המשחק מילים :-) ), אז בנימה זו אפרד לבנתיים... שמרו על אופטימיות - אוטוטו הקיץ נגמר ואז גם כבר מתחילים החגים, ונמצא את עצמנו מתגעגעים... שיהיה סופשבוע מושלם ומלא בשופינג של רכישות אופנתיות חדשות!!

3 תגובות:

natali אמר/ה...

היי, גיליתי את הבלוג שלך דרך הפורום בפורגירלז :)
הסט ממש חמוד. בעיקר הוסט והנעליים.
את כותבת מאוד יפה.
~~
מוזמנת לבלוג שלי-
http://img30.imageshack.us/i/17521520.jpg/

אנונימי אמר/ה...

מאיפה השמלה שבתמונה?

אודליה אמר/ה...

השמלה היא שמלת שיפון בצבע תכלת, הלקוחה מהאתה המצוין NET-A-PORTER
זה הקישור: http://www.net-a-porter.com/product/95495?cm_mmc=LinkshareUS-_-Custom-_-Link-_-Builder&siteID=Hy3bqNL2jtQ-csg8Tw41AqCl.UOIEuE5pA

עלות השמלה היא 200$ (אבל זה כיוון שמדובר באתר לדברי מעצבים, וכל פריט שם עולה בממוצע את הכמה מאות דולרים...) אני מאמינה שכאן בארץ תוכלי לאתר בקלות חלופות יותר זולות... אני אישית ראיתי דברים די דומים בזארה וב H&M... נצלי את מכירות הסופעונה לצרף לך אחת כזאת למלתחה!! בהצלחה!!