יום חמישי, 24 ביוני 2010

טרום PROM

אווירה של סוף שנה, בהחלט מורגשת באוויר!! אומנם ימיי בתור תלמידת תיכון, מרחק של שנות אור מאחורי, אבל תמיד כאשר מגיע עלינו לטובה, חודש יוני ואיתו ההתרגשות של תחילת החופש הגדול, אני תמיד נזכרת בערגה, איך בתור תלמידה תמיד הייתי מצפה בכיליון לחודשי הקיץ, ומתכננת לעצמי אוסף של תוכניות חומש איך להעביר את החופש בכיף ולהפיק ממנו את המקסימום (למרות שתוכניות לחוד ומעשים לחוד... ובעיקר היה יוצא שבסופו של דבר או שהייתי מבזבזת את זמני בשעות של צפייה בטלוויזיה, או בשינה עד מאוחר, או בסתם רביצה על חוף הים, או בשיטוטים חוזרים בקניונים לרכוש לעצמי עוד איזה פריט חדש, ובקיצור הייתי פשוט רק מחכה שכבר כל זה יסתיים, ותתחיל סוף סוף שנה חדשה).
כשמגיע חודש יוני, אז גם תמיד אני מרגישה באוויר, מעין אווירה כזו של טרום PROM. ה- PROM, למי שלא יודע הוא אותו נשף סיום, שבו כל תלמידי התיכון בכל העולם חוגגים בגדול את סיום לימודיהם בתיכון, ואת יציאתם מעבדות לחירות, או ליתר דיוק היציאה מהלימודים ומהחרישה המתישה לבגרויות לעבר חיים חדשים ועצמאות (ואח"כ לצבא - שזה כבר עבדות מסוג אחר, אבל לא נעכיר כאן את האווירה, כי בכל זאת באנו לשמח...).
ה- PROM, או הנשף סיום אם תרצו, הוא ארוע מרגש ומשמח, ולבנות שביננו הוא ללא ספק מינימום פרוייקט חיים שכן הוא מביא איתו את כל ההכנות והחיפושים המייגעים אחר שמלת נשף ושאר אקססוריז, ליצור הופעה שהיא באמת בלתי נשכחת וחד פעמית, שתחתם בדפי ההיסטוריה (ומעל דפי הפייסבוק), כי אין מה לעשות - בנות, כשזה נוגע לבגדים, על אחת כמה וכמה כשזה נוגע לבגדים שמיועדים לאירועים חשובים (וללא ספק ה- PROM הוא בהחלט אחד מהם) מסוגלות לפתח סיבולת של פיל וסבלנות של לא יודעת מה, עד שימצאו בדיוק אבל בדיוק את מה שחיפשו!!
בגלל שה- PROM הוא ארוע חד פעמי, גם אז בתור תלמידת תיכון, וגם היום בתור בוגרת, אני תמיד אעדיף שמלות שהן מה שנקרא חד פעמיות - זאת אומרת כאלו שהן בהחלט דופקות הופעה, ומשאירות את כולם עם הפה פעור ועם הלשון בחוץ. יכול להיות אולי הושפעתי מיותר מדי סדרות אמריקאיות או סרטי קיטש אבל אם כבר יש הזדמנות לדפוק הופעה, ולשחק אותה סטייל הוליווד, אז למה בעצם לא ללכת עם זה עד הסוף....
אני אישית לא חסידה של שמלות קצפת (וגם בחתונה שלי, אין סיכוי שתתפסו אותי אפילו מתה בשמלה שכזו...) אבל טול זה משהו שהוא בהחלט בא בחשבון!! טול זה אותו בד רשת מחורר, שמשווה לשמלה מעין מראה נפוח ו"עומד", וכשמגזימים איתו (כלומר תופרים אותו בשכבות על גבי שכבות) הוא בהחלט יוצר מראה בלתי נשכח - יש בו שילוב של משהו קצת רומנטי ורך (בגלל האווריריות שלו) יחד עם משהו קצת נוקשה (בגלל התכונה שלו "לעמוד" ולא להישפך על הגוף כמו בדי שיפון או משי לדוגמא), ולכן זה מה שכל-כך יפה בבד הזה - אבל גם כאן צריך לדעת לשלב אותו נכון בתלבושת ולא להעמיס אותו יתר על המידה כדי באמת לא ליצור לעצמך לוק של איזו עוגת קצפת או פרימה בלרינה...
במהלך שיטוטיי האחרונים ברשת (משהו שאני בעיקר אוהבת לעשות בשעות הקטנות של הלילה... פשוט כי אני מוצאת את זה מאד מרגיע משום מה...) נתקלתי באתר מאד משובח לשמלות PROM שנקרא FOREVERUNIQUE. ממה שהבנתי מדובר במותג הלבשה אנגלי, שמתמחה בעיקר בשמלות ערב, אבל ממש ממש מיוחדות, ומסתבר גם שכבר המון סלבריטאיות כמו קים קטרל, ריאהנה, שרה ג'סיקה פארקר, ועוד - גילו אותו, ולובשות אותו המון לכל מיני קוקטיילים ואירועי רד קרפט למיניהם.
באתר יש בהחלט מקבץ די ראוי של שמלות מוצלחות (אם כי במחירים קצת יקרים - כי הכל שם בפאונדים), אבל אפשר בקלות לראות שמדובר בהחלט בשמלות שהן איכותיות, שלא נופלות ברמה משמלות של מעצבי על, והן בדיוק עשויות במידה - כלומר מצד אחד לא מצועצעות מדי או מוגזמות, אבל מצד שני בהחלט עושות את העבודה ומשאירות רושם. כל שמלה היא פשוט עולם בפני עצמה, ומה שאני אוהבת בהן זה שהן מלאות בדיטיילים ושאר איבזורים, כאילו ממש המעצב שם חשב על כל פרט ופרט, עד שהונחו לבסוף על המדף!! פשוט תאווה לעיניים ובהחלט שווה להסתכל ולקבל השראה (ואם לא להזמין מהאתר, אז אולי לבקש מאיזו מעצבת או תופרת שתכין העתק).
קצת היה לי קשה לבחור אילו שמלות לפרסם בפוסט (כי פשוט הכל שם יפה), אז החלטתי בסופו של דבר, ללכת בעיקר על השמלות בגוון ניוד, שזה ללא ספק הצבע הלוהט של העונה (כתוב במגזינים שזה הולך להיות הלבן החדש...). בתור חובבת ורוד, ניוד הוא בהחלט צבע שאשמח לאמץ גם אני למלתחתי האישית (אפילו עשיתי בדיקה קטנה ויש לי כבר כמה פריטים בגוון) - דבר ראשון הוא פשוט נראה טוב על כל אחת (גם על כהות, ובמיוחד על בהירות עור), יש בו משהו שמצד אחד נותן מראה אלגנטי ומצד שני - לא מתאמץ - בקיצור הוא באמת צבע מחמיא, ולכל בנות ישראל שעדיין בעיצומן של חיפושים אחר שמלת PROM - הנה המלצה - לכו על שמלה בגוון ניוד (ולא שוב שחור!!), ותיראו שפשוט תגנבו את ההצגה!!

אז לענייננו הנה כמה פריטים, שכאמור אספתי מאתר FOREVERUNIQUE האנגלי - רעיונות לשמלות PROM שמאד אהבתי שם... קבלו השראה...


זו שמלת סטרפלס. החלק העליון בגזרת מחוך - כמו שאתם רואים, החלק התחתון עשוי שכבות של טול בגוון ניוד, מעל בד אטום בגוון ניוד גם כן, ומעל לכל טול שחור עם הדפס עלים בקטיפה צרובה. אחת השמלות שבהחלט אהבתי באתר, אם לא האהובה עליי - בהחלט יוצרת הופעה בלתי נשכחת. השילוב של הניוד והשחור הוא לפי דעתי השילוב האידיאלי, ואם היתה לי אחת כזו, הייתי פשוט מאושרת עד הגג!!


שמלה שמזכירה קצת בגזרה את השמלה הקודמת, אם כי השילוב של הבדים והדוגמא, יוצרים מראה שהוא אחר לגמרי. החלק העליון שוב בגזרת מחוך. בחיבור שבין החלק העליון לחצאית, יש שוב מעין דוגמא אוריינטלית שכזו, והחלק התחתון כולו עשוי שכבות של טול בגוון ניוד. גם כאן החיבור של הגוון השחור לניוד, יוצר שילוב מאד מוצלח, אם כי קצת פחות דרמטי מהשמלה הקודמת.


שמלה בגזרה קלאסית - אבל פשוט מושלמת!!! אין כאן יותר מדי עניינים, אין יותר מדי תחכום - פשוט שמלה בגזרה ישרה באורך מידי, עם שרוולים באורך המרפק. מה שבעצם עושה כאן את כל העבודה זה הבד כמובן שכולו עשוי פאייטים וחרוזים, וכמובן הגוון של הניוד - וורדרד. בהחלט שמלה מוצלחת. לא אוואנגרדית מדי. למי שקצת פוחדת להעיז עם כל הטולים והקצפות למיניהן - זו בהחלט אופציה!!


טוב - זו שמלה קצת שנויה במחלוקת... במבט ראשון לא כל-כך אהבתי אותי, אבל במבט שני כבר קצת יותר... כפי שאתם רואים השמלה הזו כולה בגוון אחיד של ניוד, אבל מה שנותן כאן את הייחוד זה המשחק בין הבדים. החלק העליון, גם כן בגזרת מחוך, עשוי סאטן משי עם דוגמא של קפלים עליו, והחלק התחתון בגזרת בלון, מעוטר כולו באלמנטים של שושנים - שיוצרים קצת מרא של קצפת, אם כי לא מוגזם מדי. שמלה בהחלט נחמדה, ונראה לי שעל הגוף עם אבזור נכון, היא בהחלט יכולה לעשות את העבודה!!



זו השמלה האחרונה, הבאה עלינו לטובה... גם ללא ספק אחת האהובות עליי!! שוב השילוב האידיאלי של שחור וניוד, וכאן גם בגיזרה א-סימטרית, שזה בכלל לכשלעצמו מושלם. החלק העליון שחור מעוטר כולו בפנינים, שגולשות גם כן טיפה לחלק התחתון, והחלק התחתון של החצאית עשוי כולו משכבות שכבות של טול. זו ללא ספק שמלה שלא רק הייתי מנצלת ל - PROM, אלא גם אחר כך חורשת עליה בלי שום קשר, ואם אני אצליח למצוא לה איזו חלופה אלטרנטיבית באיזו רשת, אני אהיה מאד מאושרת!!

עד כאן להיום חברים וחברות!! שיהיה לכם סוף שבוע מוצלח ומקסים, לכל אלו מאיתנו שמסיימות את שנת הלימודים, ויוצאות לחופש הגדול - שתעשו רק כיף ונצלו אותו עד תום, ובעיקר שיהיה נשף סיום חלומי ובלתי נשכח - כי זה קורה רק פעם אחת בחיים!!

X.O.X.O - נשיקות וחיבוקים!!

6 תגובות:

ויקטוריה אמר/ה...

קודם כל תתחדשי על הבלוג !
שנית כל (חח איזה חכמה אני נשמעת :)את כותבת נורא יפה ובצורה מעניינת !
תמשיכיי כך !! חח :)
ודרך אגב גמאני פתחתי בלוג חדש ואשמח אם תכנסי ותגיבי : http://victoria--fashion.blogspot.com/
טנקס :-**

אודליה אמר/ה...

ויקטוריה,
אז קודם כל - תודה רבה מקרב לב!! כיף לשמוע שמישהו באמת נהנה ממה שאני כותבת.
העפתי גם מבט קצר על הבלוג שלך - באמת מאד יפה, ראיתי גם שאת בסה"כ בת 14, אז בכלל - סחתיין וכל הכבוד על היוזמה, ואם אני בגיל שלך הייתי גם ככה הייתי אפשר לאמר מגיעה מאד רחוק!! :-)
הייתי ממליצה לך קצת להוסיף נפח לבלוג - אם זה בפוסטים ואם זה בתמונות... נכון שהוא רק בהתחלה, אבל זה ללא ספק יעשה את העבודה וגם יביא לך יותר גולשים!!
את נשמעת בחורה רצינית, אז קחי את זה, מה שנקרא - כפרויקט!!
וכמובן, שיהיה בהצלחה, ואשמח לשמוע איך הנושא מתפתח... את מוזמנת לעדכן אותי בבלוג או במייל האישי שלי:
ODELIACAT@GMAIL.COM

אנונימי אמר/ה...

הי אנשים! אני סטודנט למנהל עסקים שבמסגרת פרויקט הגמר שלי (סמינריון)אני עושה עבודה על רשתות האופנה בישראל. אשמח אם תשתתפו ותענו על השאלון בלינק
http://www.questchain.com/platform/main/qcresponse.php?qcrespid=0a71c85bce045428c0f81a2c7691306e

אנונימי אמר/ה...

הייי לגבי הנעליים(הסנדלים) של נייק..בסוך מצאת כיי גמאני רוצה כאלה..

city-locks.com אמר/ה...

רויאל סלון-סלון כלות המתמחה בעיצוב שמלות כלה,שמלות ערב,איפור,עיצוב שיער והפקת אירועים. תוכלי לבחור שמלות מתוך הקולקציות המרהיבות או תוכלי להזמין שמלה בעיצוב אישי המותאמת לך באופן מיוחד על ידי המעצבת אווה מאיר.

אווה מאיר מעצבת ומאפרת מדופלמת, מקצועית ויצירתית עם שנות ניסיון רבות בתחום, משקיעה את המרב בעיצוב מופלא וחדשני הן לשמלות יוקרה איכותיות והן לשמלות כלה עדינות, כל השמלות ייחודיות ותפורות בהתאם לצרכים שלכם בין אם אתם שייכים למגזר החילוני או למגזר הדתי.
http://royalsalon.co.il
רויאל סלון- מעניק שירותים נוספים לקהל לקוחותיו לפי בקשתם, כל הדרוש על מנת לספק לכם הרגשה מלכותית מיוחדת במינה, תוך כדי שמירה על מחירים נוחים וגמישים.
דוגצאות באתר:http://royalsalon.co.il
רויאל סלון- פועל באווירה חמה ונעימה וצוות עובדיו דואג להפוך אתכם לזוג מלכותי כראוי ליום המיוחד, בו מתגשמות כל המשאלות. אנו נעשה הכול על מנת שתצאי הכי יפה ביום החשוב בחייך.

באתר של רויאל סלון תוכלו להתרשם מצילומי אלבומים ווידאו, תקליטנים, כנרים, צוות רקדניות, זיקוקין ואטרקציות לכבוד האירוע ועוד....
http://royalsalon.co.il
רויאל סלון- דואגת להפקת אירוע מושלמת של האירוע שלכם!

בברכה,

דניאל גרינברג.

אנונימי אמר/ה...

היי הבלוג שלך נורא יפה והכתיבה עוד יותר :)
יש לך מושג איפה אפשר להשיג את השמלה השניה בנמצאת בטרום FROM? תעזרי לי מאוד אם תגידי לי איפה אפשר להשיג אותה...