יום שישי, 6 באוגוסט 2010

סוף עונה


שבוע שעבר, נאלצתי אני (וכנראה שעוד רבות טובות ומכורות כמוני...) להיפרד מהעונה השלישית של הסדרה אחת שיודעת. NO MORE צ'אק, בלייר, סרינה נייט וג'ני האמפרי הקטנה, לא עוד תככים, מניפולציות, מזימות ושאר עלילות סבוכות ופתלתלות... ערב יום ראשון חזר להיות אצלי ריק, מיותם ומשעמם...

לאלו מבינכן שמכירות את הסדרה ובעיקר לאלו מבינכן שלא (ובהזדמנות זו לכל אלו שלא מכירות - אני ממליצה בחום להוריד באופן מיידי את כל פרקי העונות של הסדרה אם זה מהאינטרנט או דרך ה - VOD ולעשות קץ' אפ היסטרי לאלתר של כל הפרקים רק בכדי להבין על מה ולמה כל ההחמצה הגדולה...) - אני רק רוצה לאמר שהסדרה הזאת היא ללא ספק סוג של אבן דרך (אם לא סלע) בכל מה שקשור לענף הסטיילינג והאופנה בשנים האחרונות! מה שסקס והעיר הגדולה עשו לתעשיה בסוף שנות ה-90, תחילת שנות ה-2000 - מבחינת קביעת טרנדים ומגמות אופנה, עושה כאן עכשיו בשנים האחרונות הסדרה גוסיפ גירל ובגדול. מה שבזמנו קארי בראדשו עשתה לסיכת הפרח הגדולה, שהיתה נוהגת לצוות כמעט לכל אאוטפיט שעטתה על עצמה (ראו כאן, כאן , וכאן) או לנעלי הגימי צ'ו / מנולו בלניק שלה עושה כאן היום בלייר וולדורף לקשתות השיער שכל-כך מאופיינות עם הדמות שלו (ראו כאן, כאן וכאן ) או ג'ני האמפרי לסגנון הפאנקיסטי שכל-כך מזוהה עימה (ניתן לראות דוגמאות בפוסט הזה).

בקיצור - מדובר במקור השראה גדול, לא סתם כל-כך הרבה בנות בעולם, מכורות לסדרה הזאת ועוקבות אחריה בשקיקה, ובהזדמנות זו, אני גם רוצה לפנות בפנייה נרגשת ל HOT, שזה בהחלט זמן טוב לעשות מאמץ ולהביא כמה שיותר מהר גם את העונה הרביעית לארץ, ולא להשאיר אותנו באפילה במשך כמעט שנה - כמו שקרה בין העונה השניה לעונה השלישית.

אז, כמו שאמרתי, ביום ראשון השבוע, הקדישו HOT ערב שלם - שכלל "מרתון" של שני פרקי הסיום האחרונים של העונה השלישית של גוסיפ גירל. נוציא כרגע את ההתרחשויות הדרמתיות בעלילה ואת הסוף המפתיע (האם בלייר נפרדה סופית מצ'אק? האם צ'אק ימות? האם ג'ני האמפרי עוזבת אותנו לתמיד... :( ? האם לג'ורג'ינה הולך להיות ילד מדן, והאם מסתמן קאמבק בין סרינה לדן?) - תיזכר לטובה שמלת הזהב מבית מרק ג'ייקובס שלבשה על עצמה סרינה בפרק הלפני אחרון (ראו תצלום למעלה). ללא ספק שמלה בהחלט מרגשת לסוף מרגש. אני אישית כשראיתי את השמלה הזאת, יצאו לי פשוט גם העיניים וגם הלשון - פשוט אין מילים... ועוד כשהיא מולבשת על בלייק לייבלי המדהימה המגלמת את דמותה של סרינה בסדרה זה בכלל טריגר להפוך לאכולת קינאה... - למי שחושק ביצירת מופת המופלאה הזאת - תמורת סכום זניח של 2900 דולר בלבד - היא יכולה להיות גם שלכם, (למרות שגם באתר של POLYVORE וגם ב NET-A-PORTER.COM מדווחים שהיא כרגע אאוט אוף סטוק...).

בכל מקרה העליתי כמה תמונות לשטוף את העיניים גם של השמלה לבד, וגם כמו שהיא נראתה בפרק הסיום של גוסיפ גירל.


והנה עוד כמה תמונות של השמלה מהיבטים / כיוונים שונים:

5 תגובות:

שתיים שאוספות אמר/ה...

איזה יופי! תתחדשי על הבלוג, אנחנו נעקוב. שתיים שאוספות

Tea Joeli אמר/ה...

ahla blog! kol ha kavod:)
www.thebrunetteworld.com
xxx

Anastasia Gelfman Silis אמר/ה...

MAZAL TOV !!!!

דיאטה hcg אמר/ה...

איזה בגד מהמהם

הזמנת צימר אמר/ה...

מהמם