יום שישי, 30 ביולי 2010

אדום - שחור - לבן


ללבוש שחור זו הצהרה, לבן זו גם כן סוג של הצהרה, ללבוש אדום - הו הו הו זו חתיכה של הצהרה, אז הפוסט הזה רציתי לעשות ניסוי קטן, ולראות מה קורה כשמחברים את שלושת הצבעים הללו יחד, והתוצאות לפניכם...
אני חושבת, שכדי שהשילוב הזה יעבוד הכי טוב, מומלץ ללכת על חלק תחתון בצבע אחיד (זה יכול להיות מכנס או חצאית - במקרה שלהלן כפי שאתם רואים חצאית אדומה), ובתור חלק עליון כדאי לצרף משהו בהדפס גיאומטרי - אני חושבת שחולצה פסים שחור-לבן, בהחלט עושה כאן את העבודה, אבל בבית עשיתי ניסיון וציוותתי לחצאית בגוון די דומה חולצת "פולקה דוטס" בצבע שמנת עם נקודות שחורות שגם השתלבה די טוב בכל האאוטפיט.
לסוג כזה של תלבושת, אני חושבת שהכי כדאי וראוי לצרף נעלי בובה שחורות, אבל כפי שאתם רואים בתמונה למעלה, גם הנעלי בובה המתוקיות הללו בגוונים של שחור-לבן עם פפיון אלגנטי בחזית, הם גם כן סוג של אופציה לא רעה בכלל. בתור אקססוריז נוספים, אפשר ללכת על תיק יד שחור או מפוספס (בתמונה למעלה יש גירסה די מוצלחת, שאפילו יש לאמר מאד התלהבתי ממנה אפילו, של תיק קש מפוספס... ועל זה רק יש לי דבר אחד לאמר - על מה עוד אנשים יחשבו וימציאו... בהחלט סוג של הברקה!).
ובשביל הפינאלה - יש את הצמיד פלסטיק החמוד הזה, שגם לא יכולתי להתעלם ממנו באתר המקסים של POLYVORE - צמיד פלסטיק אדמדם עם אלמנט של פפיון פלסטיק שחור עליו (הגעתי למסקנה שיש לי איזה קטע עם סרטים ופפיונים על דברים...).
ועכשיו - רק כדי שתבינו מאיפה נולדה לי בכלל כל ההשראה הזאת לשלב אדום עם לבן ושחור. כמו בכל לילה כשאני יושבת לי על המחשב ומשוטטת קצת באתרי אופנה, קצת ב"לוקבוק", וקצת בבלוגים אהובים עליי מחו"ל - פתאום נתקלתי בתמונות הללו, של נערות (עם טעם טוב יש לציין) מדגמנות בדיוק את השילוב הזה שעליו דיברתי בפוסט. זה נראה עליהן כזה טוב, אז אמרתי לעצמי יאללה גם אני אנסה!


כאן - יש לוק מאד נחמד, ואפילו די זהה של בלוגרית אופנה מחו"ל (ששכחתי כרגע את שמה). היא מדגימה את האאוטפיט באופן מושלם: חצאית פליסה אדומה באורך הברך, חולצת פסים מוכנסת בפנים, נעלי בובה בשילוב עם גרבי ברך לבנות, וכובע אדום.


פה יש עוד דוגמה מוצלחת לשילוב - חצאית גבוהת מותן עם כיסים ודיטיילים של כפתורים (קצת מזכירה בסגנון את מראה המלחים שעסקתי בו בפוסט הזה), שוב חולצת פסים שחורה-לבנה שמוכנסת בתוך החצאית, כובע ימאים (אותנטי!!) בשביל האטיטוד, והדובדבן שבקצפת - תיק שאנל (אמיתי!!) בצבע שחור. ועם כבר בשאנל עסקינן - שמתי לב שתיק שאנל, בעיקר אם הוא אמיתי ולא מזוייף (וגם לו איזו רפליקה זולה בכמה דולר) משדרג לחלוטין כל הופעה בצורה אלוהית. את יכולה ללבוש את סמרטוטי הספונג'ה שלך, את הטרנינג עם הכתמי אקונומיקה, לא משנה מה - תוסיפי לזה תיק של שאנל, ואת תיראי כאילו יצאת מז'ורנל!! ובנימה זו - עד שגם אני אשיג לעצמי את תיק השאנל שלי שעליו אני חולמת בלילות - אסיים.

שיהיה שבת שלום ואופנתי ביותר!

יום שישי, 16 ביולי 2010

הרימו עוגן


למי שביקר קצת ברשתות האופנה בזמן האחרון, וגם עילעל קצת במגזינים ובאתרי האופנה ברשת, זיהה לבטח שאחד מהטרנדים הבולטים של העונה הוא מראה ה - NAUTICAL. אופנת ה - NAUTICAL, למי שלא כל-כך בעניינים, בעצם מאגדת בתוכה את כל אותם פריטי לבוש ואקססוריז שקצת מזכירים את אופנת המלחים או הימאים, אבל זה בעצם יכול להיות כל פריט שנותן תחושה של "הרגע יצאתי להפלגה על איזו יאכטה מפוארת או לאיזה שיט תענוגות". על פי רוב, כל הפריטים שמשוייכים לטרנד הזה בד"כ יהיו בגווני הכחול נייבי - לבן - אדום, ובד"כ גם יתווספו אליהם מוטיבים של סירות מפרש קטנות, ציורים של עוגנים, ושאר מוטיבים שמזכירים ים (אם כי שוב, לא מדובר באופנת גלישה סטייל בילבונג ושאר חברות גלישה ידועות - כאן הדגש הוא על מראה יותר מאופק ויוקרתי, ופחות פרחוני ואקזוטי).
טרנד ה - NAUTICAL הוא טרנד שאני באופן אישי מאד מחבבת, ואני ממליצה לכל בחורה לאמץ אל מלתחתה (וביחוד עכשיו כשיש מכירות סוף עונה, והכל כבר נהיה הרבה הרבה יותר זול) איזה פריט אחד או שנים. בד"כ גם פריטים שמשתייכים לטרנד הזה, הם פריטים שנכנסים להגדרה של "טיימלס" - כלומר הם די על זמניים, ולמרות שמדובר בסוג של טרנד כאמור (וטרנדים כידוע הם בעלי נטייה לחלוף ואפילו די מהר...), אני אישית מאמינה דווקא שרוב הפריטים כאן יהיו עדיין לבישים לפחות עוד כמה עונות טובות, מבלי להיראות מגוחכים, כיוון שכאמור, בסופו של דבר מדובר בפריטים שהם די נכנסים להגדרה של פריטי בייסיק - אין עליהם איזה צבעים או דוגמאות מפתיעות ויוצאות דופן, ובכלל לדעתי מדובר באופנה שהיא די קלאסית ולכן גם יכולה להיות מאד שימושית.
אחד הפריטים האהובים עליי ביותר בכל התחום הזה של אופנת ה - NAUTICAL - הוא ללא ספק שמלת המלחים!! את שמלת המלחים (כפי שניתן לראות על הדוגמנית בתמונה העליונה למעלה משמאל). אני אישית הכי אוהבת בגירסה הקלאסית, כלומר כשהיא נראית כמה שיותר נאמנה לגירסת המקור שהיתה מאד פופולארית בשנות ה-40 וה-50. אם אתן רוצות לעשות לעצמכן טובה, ולרכוש עבור עצמכן שמלת מלחים שהיא באמת, אבל באמת שווה - עזבו אתכן מלחפש אחת כזאת כאן ברשתות האופנה השונות (אני באופן אישי עדיין לא מצאתי אחת כזאת קלאסית שבאמת ממש אהבתי). כדי באמת לאתר שמלה כזאת שווה, אני אישית ממליצה או לנסות לאתר אחת כזו באיזו חנות יד שניה טובה, שבאמת מחזיקה את הסחורה האוריגינלית, מה שנקרא, או שמאד מומלץ לנסות לאתר אחת כזו ב - EBAY (ששם אגב הן גם ממש ממש זולות, ואפשר למצוא בקלות שמלה שווה שגם נראית טוב גם במצב טוב, וגם במחיר שהוא מחיר ריצפה!!).

אספתי קצת מהרשת תמונות של שמלות מלחים שוות שמאד אהבתי, אז אתן מוזמנות להתרשם...


כאן ניתן לראות שמלת מלחים מאד שווה מהתצוגת קיץ האחרונה של דולצ'ה וגבאנה. מדובר בשמלה שהיא ספק שמלה ספק טוניקה (עדיין לא החלטתי, אבל בכל מקרה היא עדיין מהממת), מבד סריג לבן שעליו מוטבעים פסים מטאליים בגוון של כחול נייבי, ומעל לכל החגיגה הזאת יש את הדובדבן שבקצפת, שהוא ללא ספק מה שעושה את כל השמלה הזו, והוא האפליקציה המתוקית של הסירת מפרש האדומה במרכז, והשמש מצד ימין. פשוט שובה לב!! בתמונה מימין ניתן לראות את השמלה המפוארת על הדוגמנית בתצוגה, ובתמונה משמאל על הזמרת קייטי פרי. שימו לב טוב, ששתיהן (גם הדוגמנית וגם קייטי), ציוותו לשמלה הזו באופן מושלם נעליים שהן גם כן בגוונים של השמלה להשלמת המראה מה שנקרא - בקיצור עשו עבודה טובה (או שמדובר פשוט בעבודה טובה של הסטייליסט).


זו שמלת מלחים וינטג' שמצאתי ב - EBAY. האתר של EBAY, הוא כאמור מקור מופלא לרכישה של שמלות מלחים וינטג' במחיר מציאה. המחיר של השמלה הזו לדוגמא נע בין 10 - 20 דולר בסה"כ, ותודו שהיא מהממת!! קלאסית, לבנה, מכותנה עם כל הדיטיילים הנכונים (הגימורים הכהים בתחתית, הפפיון וצווארון המלחים מקדימה) - פשוט מושלמת!! שימו לב גם איך הדוגמנית שבתמונה, שילבה את הסניקרס הכחולות לכל האאוטפיט... כמו שצריך!!


זו גירסה נוספת של שמלת מלחים - בעיקרון מדובר בשמלה הזהה לשמלה הקודמת, רק שכאן בגוונים הפוכים - כלומר, הרקע של השמלה הוא בגוון כחול נייבי, וכל הדיטיילים - אם זה הצווארון, הפפיון והגימורים - הם בצבע לבן. למרות שמדובר בשמלות זהות - תודו שכל אחת מהוריאציות של השמלות יוצר מראה שהוא שונה בתכלית מהמראה של השניה. הלבנה הקודמת, יוצרת מראה שהוא יותר נקי וקלאסי, ואילו זו הכהה, יוצרת מראה שהוא קצת יותר אפל וגותי (כנראה גם בגלל הדוגמנית קצת..) - אבל ללא ספק - שתיהן יפות!!


לסיום, זו גם כן  עוד ורסיה לשמלת מלחים, אבל הפעם בגירסה של JUMPSUIT. מעין אוברול קצרצר מכותנה (בכחול נייבי מימין ובאדום משמאל), אם כל הדיטיילים הנדרשים של שמלת המלחים הקלאסית - בלבן. תודו שזו בהחלט הברקה להפוך את שמלת המלחים הקלאסית לאוברול קייצי וחמוד, ומעבר לכל זה - הוא גם נראה ממש ממש נוח וכייפי - גם מכותנה, גם אוורירי, גם קצר, גם עם כיסים בצדדים (אני אוהבת כיסים בבגדים!!) וגם חתיכי... מה עוד בחורה יכולה לבקש?

שיהיה לכולם סופשבוע קייצי מלא בים, שמש ובגדים אווריריים!!
שבת שלום!!

יום שישי, 9 ביולי 2010

מוסקינו לעניים


תודו שהנעליים האלו חמודות להפליא וקשה מאד שלא להתאהב בהן!! מדובר בפרויקט משותף של מותג העל MOSCHINO ביחד עם חברת KARTELL, שהיא חברה איטלקית לייצור רהיטי פלסטיק מעוצבים. השניים חברו לא מזמן, וביחד יצרו את נעלי הבובה המקסימות הללו, שקצת מזכירות במראה שלהן את הסחורה של מותג ההנעלה הברזילאי MELISSA - אבל לדעתי לוקחות אותן בהליכה (ושימו לב לכפל משמעות...).
דבר ראשון וקודם כל - כמו שכתבתי, מדובר במוסקינו, ואם זה מוסקינו אז זה כבר סיבה מספיק טובה כדי לרכוש אותן !!
דבר שני - ויסלחו לי כל הבנות שכבר כן יצא להן לקנות נעליים של MELISSA - יש משהו בנעליים האלו, בייחוד כשהן בורסיה על עקב, שיוצר מראה קצת פרחי... לא יודעת אם זה קשור לעובדה שהן זולות או לעובדה שהן מגומי אבל איכשהו, תמיד כשאני רואה את הנעליים האלו על רגל של מישהי הן פשוט לא באות לי טוב בעין, וישר עושות לי אסוסיאציה עם כפכפי קרוקס (אגב שמתם לב, שלאנשים פה בישראל יש איזה פטיש לא מובן לנעליים מגומי? קצת הזוי לא?)
חוץ מזה - הנעליים של מוסקינו גם עשויות מ - 100% פלסטיק ממוחזר, שזה בכלל פלוס ענק - איך אומרים? לא רק יפות אלא גם תורמות לאיכות הסביבה!!

כפי שאתם רואים, הנעליים באות במגוון של שמונה צבעים מרהיבים: לבן, שחור, אדום, ורוד אפרסק, פוקסיה, ירוק בקבוק, וכחול מלכותי - לכולן יש גוון מטאלי, והדובדבן שבקצפת - סרט קטן מקדימה (סימן ההיכר של מוסקינו) שמעטר את הקצה. לי הן קצת מזכירות סוכריות, ועושות חשק לא רק ללבוש אותן אלא גם לאכול אותן. עדיין לא החלטתי איזה זוג אני הכי אוהבת, כי פשוט כל הצבעים מהממים, אבל נראה לי שבגלל שיש לי חולשה קצת לורוד, התשובה כבר ברורה מאילו.

במוסקינו מבטיחים שעלות של כל זוג כזה לא תעלה על 80 יורו - קצת יקר אומנם לזוג נעלי פלסטיק, אבל מחיר שהוא בהחלט שווה לכל נפש עבור זוג נעלי מוסקינו. הנעליים יוצאו לשוק רק בקיץ 2011 הבא - תחילה הן ישווקו, בחנויות הרהיטים של KARTELL, ורק לאחר מכן ישווקו בחנויות של מוסקינו ובשאר הרשתות המובחרות. מעניין אם הן גם יגיעו לארץ... נאלץ כנראה לחכות ולראות... בנתיים אפשר פשוט להנות מהתמונות!




שיהיה שבת שלום לכולם!!

יום רביעי, 7 ביולי 2010

יום במשרד

יום במשרד, ביחוד בחודשים החמים של יולי אוגוסט - יכול להיות עניין לא פשוט בכלל... תקראו לי מפונקת, תקראו לי קטנונית, אבל כל שנה, בערך בשלב הזה כששעון הקיץ מתחיל להיכנס לתוקף, והימים מתחילים להעשות יותר ארוכים, פשוט - איך לאמר זאת בעדינות... החשק לעבוד ולהגיע לעוד יום במשרד, מתחיל קצת לרדת לי. במקום זה אני מוצאת את עצמי יושבת מול המחשב במשרד ומפנטזת לי על איך אני יושבת בטן גב באיזה חוף פסטוראלי בתאילנד עם כוס מרגריטה צוננת ביד אחת וסיגריה ביד השניה מפקירה את גופי לשמש ונהנית מהתענוג הצרוף שיש בבזבוז הזמן המוחלט...

כדי לזרות לעצמי עוד קצת מלח על הפצעים (כן נו.. הרבה טוענים שאני סוג של מזוכיסטית!), אני גם אוהבת להיכנס לכל מיני אתרי נסיעות ברשת ולבדוק מחירים של דילים, ולראות תמונות יפות של איפה כדאי לי לבקר, אם התוכנית שלי לנסוע תתממש בסופו של דבר ותצא אל הפועל, ובכלל אוכלת לעצמי את הלב...

השנה אבל נדרתי לי נדר!! אם כל העולם ואשתו נוסעים אז גם לי מגיע לנסוע, ואפילו אם זה יהיה בסוף למקום קרוב יחסית ולזמן קצר (אבל בשום פנים ואופן לא לאילת, כי אילת זה לא נקרא) - הקיץ הזה אני אגשים את החלום!!

בנתיים לצינון האווירה, בחרתי בפוסט שהעליתי השבוע, לפרסם אאוטפיט שהוא בחציו משדר נופש ובחציו משדר "יום במשרד" מה שנקרא - כי אם בסוף לא נוסעים אז לפחות להרגיש כאילו אני בחו"ל!! סוג כזה של אאוטפיט, זה מסוג התלבושות שהן הכי אהובות עליי בחודשי הקיץ. מצד אחד הן קלילות ולא מתאמצות ומצד שני עדיין נראות לבושות מספיק כדי להגיע איתן למשרד (כי בכל זאת צריך לשמור על מינימום של יצוגיות), ולא נראות כאילו "הרגע חזרתי מחוף הים" מה שנקרא (לא שיש בהכרח משהו רע בזה)

בתור בסיס, אני אוהבת להתחיל בשמלה קייצית קלילה, רצוי מבד נושם כמו שיפון או כותנה בצבעים פסטליים (זה יכול להיות תכלת, גוונים של ורדרד או ניוד שהם מאד אופנתיים עכשיו, ירוק פיסטוק והרשימה עוד ארוכה, אבל נראה לי שהבנתם את הכוונה...) אפשר גם לשדרג וללכת על שמלה שיש בה מוטיבים קטנים של פרחים, או דוגמא אחרת שנותנת הרגשה קייצית שכזאת. לשמלה אני בד"כ אוהבת לצוות נעליים סגורות, כמו הנעלי אוקספורד בגוון כאמל שבתמונה (הנעליים הם של מותג ההנעלה CAMPER, ולדעתי הן לגמרי מצוינות. בהחלט משהו ששוה לעשות עליו לייק!!). למרות שלי אישית יש קצת סלידה מנעליים סגורות בחודשי הקיץ (אני מהבחורות האלו שרק תנו להן כפכפי אצבע ורצוי שטוחות, ובכלל אם זה היה אפשרי אז גם הייתי הולכת יחפה כל הזמן אם זה היה מקובל במקומות עבודה ציבוריים), עדיין איך לאמר הגירסה הזאת של CAMPER, היא הרע במיעוטו, וביחד עם השמלה האוורירית מתקבל מראה די טוב, שהוא גם נראה "לבוש", ולא כאילו "סתם זרקתי על עצמי משהו ובאתי לעבודה".

בגלל שיש מזגן, אני גם אוהבת להוסיף מעל לכל האאוטפיט הזה וסט ג'ינס - רצוי שיהיה במראה שהוא קצת ספורטיבי ולא בדוגמת הוסט משולשים הקלאסי (וסט "מנצחים" כמו שאני קוראת לו כי הוא תמיד מזכיר לי את הוסט הזה שלובשים המנצחים בתזמורת). מבדיקות שגם עשיתי, ומכל מיני ניסיונות, הגעתי למסקנה שוסט ישר שמסתיים באגן, הוא הדגם שיושב ונראה הכי טוב על שמלות מהסוג הזה. בכלל וסט הוא גם פתרון די טוב למי שהמזגן במשרד קצת לפעמים מקפיא אותו (ואלוהים יודע כמה אני לפעמים סובלת מזה) כי הוא נותן עוד איזה שהיא "שכבת הגנה" וכיסוי, ועדיין לא מקלקל את כל התלבושת...

בגלל שאמרנו בהתחלה שהרעיון הוא קצת לתת גם הרגשה של חופשה, בשביל להעלות את המצב רוח, אז לפי דעתי לצרף לכל התלבושת איזה פריט מקש כמו התיק קש המקסים שבתמונה (עם הדיטיילים בקצה מהלכה השחורה... אין פשוט מושלם, ואגב גם ראיתי בזארה לפני כמה ימים גירסה שקצת מזכירה את התיק הזה, אם כי קצת יותר גדולה, ועכשיו גם בסייל! נראה לי שאני אחמוד אותה) והמהדרין (או המהדרות) יכולות גם להוסיף כובע קש בצבע קאמל לכל הסיפור כדי בכלל לגנוב את ההצגה (אבל זה כבר לא לחבישה למשרד, אלא לשעות שלאחר מכן, או לפני כן).

בכל האאוטפיט השתדלתי לשמור על סקאלת הגוונים שבין תכלת - כחול לקאמל כי לא מומלץ כאן להשתולל יותר מדי עם הצבעים, ובכלל לפי דעתי השילוב של כל גווני הכחולים למיניהם עם גווני הקאמל, הם שילובים שהולכים ממש ממש מצוין (לפי דעתי אפילו יותר מאשר בשילוב אם שחור) - אבל לשיפוטכם - תנסו בעצמכם ותגלו לבד!

זהו!! כל הדיבורים האלו על תכלת וקאמל - עשו לי חשק לסיגרית קאמל לייט (תודו שאהבתם את המשחק מילים :-) ), אז בנימה זו אפרד לבנתיים... שמרו על אופטימיות - אוטוטו הקיץ נגמר ואז גם כבר מתחילים החגים, ונמצא את עצמנו מתגעגעים... שיהיה סופשבוע מושלם ומלא בשופינג של רכישות אופנתיות חדשות!!