יום רביעי, 30 ביוני 2010

איי לייק נייק!


אני חייבת להודות ולאמר, שהיחס שלי בכל מה שקשור לאופנת נעלי הגלדיאטורים הוא קצת אמביוולנטי... מצד אחד, כשרק חדר הטרנד הזה לשוק, אז באמת גם אני מאד התלהבתי, וכמו כל מכורת אופנה "נורמלית" מהרתי גם אני לרכוש לי איזה זוג או שניים (או שלושה... טוב נו אתם יודעים איך זה עם נעליים - אף פעם לבחורה לא יכול להיות יותר מדי...).
לצערי, אבל, כמו הרבה טרנדים אחרים שנכנסים פה לשוק הישראלי, הפך כל העניין הזה של לבישת גלדיאטורים לקצת מאוס בעיניי - פשוט התחלתי לראות את הנעליים האלו כמעט בכל ורסיה אפשרית, על כל כף רגל של כל בחורה שניה בערך, ומכיוון שאני עם כל הכבוד לאופנה, בכל זאת מקפידה לשמור על סטייל אישי ויחודיות כשזה נוגע למה שאני לובשת, החלטתי לתת לכל סנדלי הגלדיאטורים שבאמתחתי, קצת לנוח בארון, ולחכות עד שהמגיפה תחלוף!!
אין מה לעשות - כמו שכבר ציינתי קודם, כשזה נוגע לאיזה טרנד חדש שנכנס פה בארץ ושובה את ליבן של הבחורות הישראליות, אז לצערי הרב, הוא באמת משתלט על הטעם הישראלי כמו איזה מגיפה (ראה נעלי ד"ר מרטינס, ראה ג'ינסים נמוכי מותן והרשימה עוד ארוכה). בעוד שעולם האופנה בניכר, ממשיך להתקדם ועובר הלאה - פה בארץ פשוט נתפסות הבנות על איזה פריט וממשיכות ללבוש אותו ולחרוש כאילו אין להן שום דבר אחר בארון (ויותר גרוע מזה - גם ממשיכות לקנות אותו), והחנויות למרבה האירוניה, גם משתפות איתן פעולה וממשיכות לשווק.
אז בכל מקרה - השתדלתי להיות חזקה לעמוד מאחורי החלטתי, ולא לשתף פעולה עם נעלי הגלדיאטורים, אבל איך אומרים - דיבורים לחוד ומעשים לחוד. ברגע שנחו עיניי באחד המגזינים על נעלי הגלדיאטורים הנחשקות של נייק. פשוט חזרה לי בין רגע מחדש האהבה לפריט שהיה בעיניי עד אז כה שנוי במחלוקת - ופשוט אמרתי לעצמי לעזאזל הדיאטה... לעזאזל הגמילה... זוג כזה אני חייבת שיהיה גם לי בארון ויהי מה!!
כפי שאתם רואים בתמונה שלמעלה, נייק בהחלט שיחקו אותה עם היציאה הזו - שילוב של סנדל בגזרת גלדיאטורים עם מעין נעל ספורט... לא יודעת מי שם בנייק חשב על העיצוב המופלא הזה - אבל אין הבן אדם פשוט גאון!! פשוט שיחק אותה!! שלא לדבר על האפליקציה של הסמל של נייק בצידי הנעל - פשוט מדובר במאסטרפיס!!
כמה שאני אישית, לא מתחברת לנעליים לבנות - לפי דעתי הדגם של הנעליים האלו בורסיה הלבנה הוא הכי מוצלח. הוא נותן מין תחושה כזאת של נעלי טניס או נעלי גולף, והשילוב של סמל הנייק המוזהב של בצד גם נותן קונטרה יפה לרקע הלבן. בכלל, לפי דעתי שילוב של לבן ומוזהב הוא שילוב מאד נכון, כי שניהם גוונים שהם די משלימים אחד את השני.
אני עדיין מנסה לברר אם הדגם הזה משווק בכלל בארץ, ויותר חשוב כמה הוא צריך לעלות... בנתיים נכנסתי לשתי חנויות של נייק פה בארץ והתגובות שקיבלתי כששאלתי את המוכרות שם אם הדגם הזה בכלל קיים פה בארץ נעו בין "לא יודעים על מה את מדברת" לבין "כרגע זה עוד לא הגיע לרשת, ואנחנו לא יודעים להגיד לך אם בכלל יגיע"...
עצוב! כנראה שאצטרך או פשוט להמשיך לחלום עליהן בלילות, או לבקש ממישהו שנוסע בקרוב לחו"ל שירכוש אותן עבורי, או שפשוט לרכוש אותן בעצמי בסופו של דבר ב- EBAY או באיזה שהוא אתר אחר. ממה שבררתי מדובר בסיפור קצת יקר - השקעה של איזה כמה מאות דולרים טובים לפחות, לא כולל משלוח...
כדי לזרות מלח על הפצעים, צרפתי תמונה של דגמים נוספים של הנעל המיוחלת (כן היא מגיעה בעוד צבעים!! איזה כיף!!), ועכשיו כשאני חושבת על זה בעצם אני גם מאד אוהבת אותה בצבעים האחרים!! בקיצור אין - נעל מושלמת!! וכמו שבחורה מושלמת - לא משנה מה תשים עליה פשוט תיראה טוב בכל מצב - כך גם הנעל הזאת, פשוט נראית טוב בכל צבע ובכל מצב!!
אז הנה גירסאות נוספות של הנעל לשיפוטכם:


שיהיה סוף שבוע רגוע ומקסים
X.O.X.O - נשיקות ואהבה לכולם

יום חמישי, 24 ביוני 2010

טרום PROM

אווירה של סוף שנה, בהחלט מורגשת באוויר!! אומנם ימיי בתור תלמידת תיכון, מרחק של שנות אור מאחורי, אבל תמיד כאשר מגיע עלינו לטובה, חודש יוני ואיתו ההתרגשות של תחילת החופש הגדול, אני תמיד נזכרת בערגה, איך בתור תלמידה תמיד הייתי מצפה בכיליון לחודשי הקיץ, ומתכננת לעצמי אוסף של תוכניות חומש איך להעביר את החופש בכיף ולהפיק ממנו את המקסימום (למרות שתוכניות לחוד ומעשים לחוד... ובעיקר היה יוצא שבסופו של דבר או שהייתי מבזבזת את זמני בשעות של צפייה בטלוויזיה, או בשינה עד מאוחר, או בסתם רביצה על חוף הים, או בשיטוטים חוזרים בקניונים לרכוש לעצמי עוד איזה פריט חדש, ובקיצור הייתי פשוט רק מחכה שכבר כל זה יסתיים, ותתחיל סוף סוף שנה חדשה).
כשמגיע חודש יוני, אז גם תמיד אני מרגישה באוויר, מעין אווירה כזו של טרום PROM. ה- PROM, למי שלא יודע הוא אותו נשף סיום, שבו כל תלמידי התיכון בכל העולם חוגגים בגדול את סיום לימודיהם בתיכון, ואת יציאתם מעבדות לחירות, או ליתר דיוק היציאה מהלימודים ומהחרישה המתישה לבגרויות לעבר חיים חדשים ועצמאות (ואח"כ לצבא - שזה כבר עבדות מסוג אחר, אבל לא נעכיר כאן את האווירה, כי בכל זאת באנו לשמח...).
ה- PROM, או הנשף סיום אם תרצו, הוא ארוע מרגש ומשמח, ולבנות שביננו הוא ללא ספק מינימום פרוייקט חיים שכן הוא מביא איתו את כל ההכנות והחיפושים המייגעים אחר שמלת נשף ושאר אקססוריז, ליצור הופעה שהיא באמת בלתי נשכחת וחד פעמית, שתחתם בדפי ההיסטוריה (ומעל דפי הפייסבוק), כי אין מה לעשות - בנות, כשזה נוגע לבגדים, על אחת כמה וכמה כשזה נוגע לבגדים שמיועדים לאירועים חשובים (וללא ספק ה- PROM הוא בהחלט אחד מהם) מסוגלות לפתח סיבולת של פיל וסבלנות של לא יודעת מה, עד שימצאו בדיוק אבל בדיוק את מה שחיפשו!!
בגלל שה- PROM הוא ארוע חד פעמי, גם אז בתור תלמידת תיכון, וגם היום בתור בוגרת, אני תמיד אעדיף שמלות שהן מה שנקרא חד פעמיות - זאת אומרת כאלו שהן בהחלט דופקות הופעה, ומשאירות את כולם עם הפה פעור ועם הלשון בחוץ. יכול להיות אולי הושפעתי מיותר מדי סדרות אמריקאיות או סרטי קיטש אבל אם כבר יש הזדמנות לדפוק הופעה, ולשחק אותה סטייל הוליווד, אז למה בעצם לא ללכת עם זה עד הסוף....
אני אישית לא חסידה של שמלות קצפת (וגם בחתונה שלי, אין סיכוי שתתפסו אותי אפילו מתה בשמלה שכזו...) אבל טול זה משהו שהוא בהחלט בא בחשבון!! טול זה אותו בד רשת מחורר, שמשווה לשמלה מעין מראה נפוח ו"עומד", וכשמגזימים איתו (כלומר תופרים אותו בשכבות על גבי שכבות) הוא בהחלט יוצר מראה בלתי נשכח - יש בו שילוב של משהו קצת רומנטי ורך (בגלל האווריריות שלו) יחד עם משהו קצת נוקשה (בגלל התכונה שלו "לעמוד" ולא להישפך על הגוף כמו בדי שיפון או משי לדוגמא), ולכן זה מה שכל-כך יפה בבד הזה - אבל גם כאן צריך לדעת לשלב אותו נכון בתלבושת ולא להעמיס אותו יתר על המידה כדי באמת לא ליצור לעצמך לוק של איזו עוגת קצפת או פרימה בלרינה...
במהלך שיטוטיי האחרונים ברשת (משהו שאני בעיקר אוהבת לעשות בשעות הקטנות של הלילה... פשוט כי אני מוצאת את זה מאד מרגיע משום מה...) נתקלתי באתר מאד משובח לשמלות PROM שנקרא FOREVERUNIQUE. ממה שהבנתי מדובר במותג הלבשה אנגלי, שמתמחה בעיקר בשמלות ערב, אבל ממש ממש מיוחדות, ומסתבר גם שכבר המון סלבריטאיות כמו קים קטרל, ריאהנה, שרה ג'סיקה פארקר, ועוד - גילו אותו, ולובשות אותו המון לכל מיני קוקטיילים ואירועי רד קרפט למיניהם.
באתר יש בהחלט מקבץ די ראוי של שמלות מוצלחות (אם כי במחירים קצת יקרים - כי הכל שם בפאונדים), אבל אפשר בקלות לראות שמדובר בהחלט בשמלות שהן איכותיות, שלא נופלות ברמה משמלות של מעצבי על, והן בדיוק עשויות במידה - כלומר מצד אחד לא מצועצעות מדי או מוגזמות, אבל מצד שני בהחלט עושות את העבודה ומשאירות רושם. כל שמלה היא פשוט עולם בפני עצמה, ומה שאני אוהבת בהן זה שהן מלאות בדיטיילים ושאר איבזורים, כאילו ממש המעצב שם חשב על כל פרט ופרט, עד שהונחו לבסוף על המדף!! פשוט תאווה לעיניים ובהחלט שווה להסתכל ולקבל השראה (ואם לא להזמין מהאתר, אז אולי לבקש מאיזו מעצבת או תופרת שתכין העתק).
קצת היה לי קשה לבחור אילו שמלות לפרסם בפוסט (כי פשוט הכל שם יפה), אז החלטתי בסופו של דבר, ללכת בעיקר על השמלות בגוון ניוד, שזה ללא ספק הצבע הלוהט של העונה (כתוב במגזינים שזה הולך להיות הלבן החדש...). בתור חובבת ורוד, ניוד הוא בהחלט צבע שאשמח לאמץ גם אני למלתחתי האישית (אפילו עשיתי בדיקה קטנה ויש לי כבר כמה פריטים בגוון) - דבר ראשון הוא פשוט נראה טוב על כל אחת (גם על כהות, ובמיוחד על בהירות עור), יש בו משהו שמצד אחד נותן מראה אלגנטי ומצד שני - לא מתאמץ - בקיצור הוא באמת צבע מחמיא, ולכל בנות ישראל שעדיין בעיצומן של חיפושים אחר שמלת PROM - הנה המלצה - לכו על שמלה בגוון ניוד (ולא שוב שחור!!), ותיראו שפשוט תגנבו את ההצגה!!

אז לענייננו הנה כמה פריטים, שכאמור אספתי מאתר FOREVERUNIQUE האנגלי - רעיונות לשמלות PROM שמאד אהבתי שם... קבלו השראה...


זו שמלת סטרפלס. החלק העליון בגזרת מחוך - כמו שאתם רואים, החלק התחתון עשוי שכבות של טול בגוון ניוד, מעל בד אטום בגוון ניוד גם כן, ומעל לכל טול שחור עם הדפס עלים בקטיפה צרובה. אחת השמלות שבהחלט אהבתי באתר, אם לא האהובה עליי - בהחלט יוצרת הופעה בלתי נשכחת. השילוב של הניוד והשחור הוא לפי דעתי השילוב האידיאלי, ואם היתה לי אחת כזו, הייתי פשוט מאושרת עד הגג!!


שמלה שמזכירה קצת בגזרה את השמלה הקודמת, אם כי השילוב של הבדים והדוגמא, יוצרים מראה שהוא אחר לגמרי. החלק העליון שוב בגזרת מחוך. בחיבור שבין החלק העליון לחצאית, יש שוב מעין דוגמא אוריינטלית שכזו, והחלק התחתון כולו עשוי שכבות של טול בגוון ניוד. גם כאן החיבור של הגוון השחור לניוד, יוצר שילוב מאד מוצלח, אם כי קצת פחות דרמטי מהשמלה הקודמת.


שמלה בגזרה קלאסית - אבל פשוט מושלמת!!! אין כאן יותר מדי עניינים, אין יותר מדי תחכום - פשוט שמלה בגזרה ישרה באורך מידי, עם שרוולים באורך המרפק. מה שבעצם עושה כאן את כל העבודה זה הבד כמובן שכולו עשוי פאייטים וחרוזים, וכמובן הגוון של הניוד - וורדרד. בהחלט שמלה מוצלחת. לא אוואנגרדית מדי. למי שקצת פוחדת להעיז עם כל הטולים והקצפות למיניהן - זו בהחלט אופציה!!


טוב - זו שמלה קצת שנויה במחלוקת... במבט ראשון לא כל-כך אהבתי אותי, אבל במבט שני כבר קצת יותר... כפי שאתם רואים השמלה הזו כולה בגוון אחיד של ניוד, אבל מה שנותן כאן את הייחוד זה המשחק בין הבדים. החלק העליון, גם כן בגזרת מחוך, עשוי סאטן משי עם דוגמא של קפלים עליו, והחלק התחתון בגזרת בלון, מעוטר כולו באלמנטים של שושנים - שיוצרים קצת מרא של קצפת, אם כי לא מוגזם מדי. שמלה בהחלט נחמדה, ונראה לי שעל הגוף עם אבזור נכון, היא בהחלט יכולה לעשות את העבודה!!



זו השמלה האחרונה, הבאה עלינו לטובה... גם ללא ספק אחת האהובות עליי!! שוב השילוב האידיאלי של שחור וניוד, וכאן גם בגיזרה א-סימטרית, שזה בכלל לכשלעצמו מושלם. החלק העליון שחור מעוטר כולו בפנינים, שגולשות גם כן טיפה לחלק התחתון, והחלק התחתון של החצאית עשוי כולו משכבות שכבות של טול. זו ללא ספק שמלה שלא רק הייתי מנצלת ל - PROM, אלא גם אחר כך חורשת עליה בלי שום קשר, ואם אני אצליח למצוא לה איזו חלופה אלטרנטיבית באיזו רשת, אני אהיה מאד מאושרת!!

עד כאן להיום חברים וחברות!! שיהיה לכם סוף שבוע מוצלח ומקסים, לכל אלו מאיתנו שמסיימות את שנת הלימודים, ויוצאות לחופש הגדול - שתעשו רק כיף ונצלו אותו עד תום, ובעיקר שיהיה נשף סיום חלומי ובלתי נשכח - כי זה קורה רק פעם אחת בחיים!!

X.O.X.O - נשיקות וחיבוקים!!

יום ראשון, 20 ביוני 2010

אחת שבאמת יודעת


יש לי וידוי! בילדותי הצעירה, הייתי מכורה כבדה של הסדרה "בברלי הילס 90210"! לא יודעת עכשיו, כמה מרגש באמת יוצא הוידוי הזה, כי בסופו של דבר, אל תשכחו שבכל זאת היה מדובר בימים של תחילת שנות ה-90 המוקדמות, כשלא היה ממש משהו יותר טוב לראות בטלוויזיה (בטח ובטח שגם הרשת האינטרנטית לא היתה מי יודע מה בשיא התפתחותה) - מה שבעצם לא השאיר יותר מדי מקום לברירות, ובברלי הילס התבררה במשך הזמן כבהחלט הברירה האולטימטיבית!!
עכשין - כשאני מדברת איתכם על הערצה, אני לא מתכוונת רק לצפיה בכל הפרקים ובשידורים החוזרים... הייתי גרופית של ממש - החל מ"פוסטרים במקום קירות" (כן - כמו בשיר!!), איסוף של כל פיסת מידע או גזיר עיתון שרק הזכיר את שמות הכוכבים, וה"היילייט" היה ללא ספק מפגש המעריצים ההיסטרי שלהם, כשהגיעו לארץ (קלי, אנדראה וסטיב - אם זכרוני אינו מטעה אותי...), ביד אליהו (היום היכל נוקיה), ביחד עם כוכבי צעירי תל-אביב (כן גם הם היו פעם ממש מזמן קיימים... לחיי הנוסטלגיה!!).
לימים התבגרתי, הסדרה כבר ירדה מהאוויר, אני מצאתי לעצמי חלופות יותר טובות להעריץ, אבל הזכרונות נשארו (וכך גם הקלסר הגדול שבו אספתי בשקידה את כל החומר שלי עליהם). עם ההתבגרות שלי, כשהפכתי כבר להיות נערה מתבגרת בתיכון, פתאום הגעתי עם עצמי לתובנה די מעניינת - מסתבר שההערצה של לסדרה, לא רק היתה בגלל העלילה הסופר מרתקת או הכוכבים החתיכים, אלא בעיקר גם בגלל האאוטפיטים המרהיבים שעטו על עצמם הכוכבים מדי כל פרק. אחת הסיבות ללא ספק, שגרמו לי לראות כל-כך בשקיקה את הסדרה, היתה הציפיה הזאת לראות מה הם ילבשו היום, ולנסות אחר כך לחקות את זה בעצמי עם מה שהיה קים אצלי אז בזמנו בארון הפרטי.
עכשיו למה אני מספרת לכם את זה.. כי נדמה לי שהקטע הזה שהיה לי אז עם בברלי הילס, היה ללא ספק איזו שהיא נקודת ציון בקטע הזה שיש לי בכלל בחיים עם אופנה. הרצון הזה לראות משהו על מישהי באיזה סדרה, או באיזה עיתון או קטלוג (או אפילו באיזה בלוג) ואח"כ לנסות להעתיק אותו בעצמי ולחקות - מה שנקרא בפשטות - לקבל השראה!!
אז כמו שכבר אמרתי, מאז שבברלי הילס ירדה, מצאתי לעצמי חלופות אחרות! אז בתחילת שנות ה- 2000 זה היה "סקס והעיר הגדולה" - עוד מקור אופנה משובח, שגם עליו כנראה עוד ידובר ויוזכר בבלוג הזה (בעצם כשאני חושבת על זה, אין בעצם בחורה אחת חובבת אופנה שלא לוקחת על עצמה איזו שהיא השראה מהסדרה הזאת ומיישמת על המלתחה הפרטית שלה), וכשזאת ירדה מהאוויר, אחרי כמה שנים טובות של שום השראה אופנתית מעניינת בטלוויזיה, מצאתי לעצמי לפני בערך שנה וקצת ממתק אופנתי חדש, הלא היא הסדרה המשובחת: "אחת שיודעת" (GOSSIP GIRL).
מה כבר לא דובר על הסדרה הזאת, ומי שלא מכיר ולא יודע - חבל, ונא להתעדכן בהקדם, ולרכוש את כל הפרקים ב- VOD (או חינם דרך האינטרנט). בהחלט, החלופה היום הכי שווה שקיימת על פני המסך מבחינה אופנתית, שלא לדבר על זה שאם באמת עוקבים אחרי הפרקים ומקפידים לצפות - מגלים שגם העלילה די מעניינת (וממכרת).
מכל הדמויות בסדרה, ללא ספק ההשראה האופנתית שלי הכי גדולה שם היא השחקנית טיילור מומסן (TAYLOR MOMSEN), המגלמת את דמותה של ג'ני האמפרי הצעירה בסדרה. טיילור בסדרה היא נערה בת 16 מתבגרת (ורק לפני כמה ימים גילית שגם במציאות היא בערך בת אותו גיל!! אני בשוק!!), מרדנית - אבל שומרת על פאסון של בת עשירים, חובבת אופנה גם כן, מעצבת לעצמה את הבגדים (בעונה השנייה היא אפילו פתחה ליין משלה שממש ממש הצליח), בלונדינית, גבוהה, נראית טוב, אינטלגנטית, ובעלת המלתחה הכי משובחת שיצא לי בזמן האחרון להיתקל בה על גבי המסך. בעיקרון הקו של טיילור מאד אחיד, היא משלבת בין לוק גותי לקצת פאנק, עם קצת מראה רחוב, ונגיעות של מראה רומנטי. היא בעיקר לובשת שחורים, עור, גוונים של אפור. לפעמים היא יכולה להפתיע באיזה ורוד פוקסיה חזק או אדום לוהט. באקססוריז, היא אוהבת לשלב גם כן המון פנינים וגורמטים - בקיצור יוצרת לעצמה מראה של נערת רוק אמיתית, אבל בסטייל (ולטעמי גם במראה היא קצת מזכירה את קורטני לאב, אבל בגירסה יותר מעודנת ויותר יפה... תשפטו בעצמכם!!).
במציאות, מסתבר גם כן, טיילור לא פראיירית בכלל, היא דוגמנית די מצליחה (טוב נו אם מראה כמו שלה, זה לא ממש חוכמה..), בילדותה היא היתה רקדנית (מה שמסביר את הלוק הגבעולי שלה), היא חברה בלהקת רוק - שבה היא גם כותבת את מרבית השירים, ואפילו הוחתמה על חוזה הקלטות באותה חברת תקליטים שמייצגת את גוון סטפאני וה"בלאק אייד פיז". גם הסטייל היומיומי שלי מאד מאד תואם את הסטייל של ג'ני האמפרי בסדרה. בקיצור אני מאוהבת בבחורה ואם לא להיות היא בעצמה – אז אני רוצה לעצמי לפחות כזאת חברה!!
אם תעשו קצת חיפוש על הבחורה הזאת ברשת, תגלו שכבר אין ספור פוסטים, כתבות, מאמרים, הגיגים ומה לא נכתבו על המלבושים שלה... כבר אמרתי לכם שהיא מעוררת השראה??
בקיצור גם אני לא ממש יכולתי להתאפק והייתי חייבת, להוסיף פה לפוסט כמה תצלומים שלה (למרות שזה רק חלק ממש קטן כי יש ברשת פשוט מלא!!), עם פרשנות משלי לאאוטפיטים - כי אין מה לעשות - כזה לוק מנצח, פשוט לא יכול שלא לקבל התייחסות!! אז לענייננו, הנה כמה תצלומים:


כאן טיילור מציגה את לוק הקז'ואל שלה במספר וריאציות - שימו לב למעיל האופנוענים מעור, שחוזר על עצמו כמעט בכל האאוטפיט, לג'ינס בויפרנד עם הקרעים (בגיזרה ארוכה מימין ובגיזרה קצרה משמאל), ולחולצות טי האוברסייז המרושלות - סטייל "גנבתי כמה פריטים מהארון של החבר ויצאתי להסתובב"

כאן טיילור מדגימה את השילוב הדי קונבנציונאלי של למראה הערב - שילוב של שמלה רומנטית, ומעיל עור קצר בגזרת אופנוענים. בעיקרון יש ניגוד שהוא מאד דרסטי בין הפריטים (האחד מעניק מראה קשוח והשני מראה רך) - אבל דווקא הניגוד הוא מה שיוצר את ההשלמה הכל-כך טובה, ונותן מראה שהוא בלתי נשכח. בהחלט מראה שגם אני אוהבת לעטות על עצמי מדי פעם, אבל שוב צריך באמת לדעת איך לצוות את הפריטים המנוגדים זה עם זה, כדי שלא יצרו פיאסקו אופנתי!!
אני הייתי ממליצה לנסות ליישם את המראה שלה, וכשמדובר בשמלה שהיא יחסית רכה ורומנטית, לצרף לה ז'קט שהוא יחסית קטן מידות וקצר, כדי לא לגנוב את ההצגה של השמלה ולהאפיל עליה - כי כמו שכבר אמרתי החוכמה היא לדעת איך לשלב בין הפריטים.




אחד הלוקים של טיילור שאני ללא ספק הכי אוהבת!! אין מה לאמר הבחורה הזאת פשוט השראה!! שימו לב איך בתמונה מימין היא הצליחה לשלב גם גרביים מפוספסות גם חצאית סקוטית משובצת, גם ז'קט בדוגמת פפיטה, וגם מעיל אוברסייז מבלי ליצור מראה שהוא לייצני מדי. החוכמה כאן היא בשילוב הנכון גם של הטקסטורות של הבדים (שמרה בעיקר על קו כללי של בדים מצמר ואריגים), וגם של ההדפסים (כיוון שמדובר בעיקר על הדפסים ששומרים על גוונים ניטרליים של חום-שחור-אפור-לבן, אף אחד כאן לא מאפיל על השני, ורק הגרביים המפוספסות והכובע צמר, נותנים זריקת צבע של אדום לכל האאוטפיט) - פשוט מושלם!! בהחלט אאוטפיט שגם אני חייבת לנסות על עצמי יום אחד. התמונה משמאל בנויה על עיקרון די דומה של מראה, רק בשילובים שונים - במילה אחת - מעולה!!


כאן טיילור מדגימה עוד לוק סקוטי משובץ (כנראה המראה החביב עליה - כיאה לפאנקיסטית אמיתית!!). שמלה בגזרה לא שיגרתית, בשילוב עם מגפי פיפטאו... גם כן לוק מאד נחמד!!


טיילור במראה הסקסי. כיאה לנערת רוק אמיתית - שמלת מיני כהה צמודה צמודה צמודה, גרביוני רשת, שיער מחומצן ופרוע, ומשקפי שמש כהים גדולים!! אהבתי!! במיוחד ראוי לציון האאוטפיט האחרון משמאל - שמלת סריג אלוהית שחורה עם תיפורים בולטים בצבע לבן שהיא גם כן קצת אוברסייז עליה, אבל דווקא המראה הכאילו מרושל הוא מה שיוצר כאן את כל השיק! לגבי התמונה השניה מימין... טוב נו... גם לבחורות כמוה מותר שיהיה יום קצת פחות טוב... סלחתי!


עוד מראה מהמם של טיילור (ועוד אחד שאני גם כן חייבת לנסות לאמץ לעצמי איזה יום) חולצת בנים של איירון מיידן (היי! גם לי יש אחת כזאת בדיוק!), עם חצאית מיני קצרצרה שמבצבצת לה ממתחת ומעל הכל חולצת פלאנל גברית משובצת (מי אי פעם דמיין שהפריט המסרוח הזה של אופנת גראנג' 1992, יראה על מישהו כל-כך מהמם... שוב, זה הכל תלוי מי לובש אותו ואיך לובשים אותו, ועליה זה פשוט נראה מהמם!! גם אני רוצה!! שלפתי כבר את חולצת הפלאנל מהבוידעם!!).


עוד ציוות נהדר של טיילור לשמלת ערב (שהיא לכשלעצמה פשוא מהממת) עם ז'קט אופנוענים קצר שחור. שימו לב גם לאקססורי על הראש להשלמת המראה.


טיילור מפגינה מראה נונשלאנטי, שאבל הוא פשוט הורס מצד שני. גרביוני רשת, מגפוני עור שחורים קצרים, חולצת אוברסייז על חולצה ארוכה שהיא גם קצת גדולה ממידותיה, והמון המון גורמטים ושרשראות על הצוואר. גם כאן החוכמה היא בשילוב הנכון בין פריטים שהם לכאורה זנותיים (הגרביונים, המגפיים והחצאית הקצרצרה) לבין פריטים שהם יותר גבריים (החולצה והגורמטים). נסו גם אתם בבית!!



את התמונות האלו הייתי חייבת לצרף!! להוכיח שטיילור היא לא רק פרצוף יפה אלא גם בחורה כשרונית, ועם המון אופי!! כבר אמרנו שהיא חברה בלהקת רוק - אז כאן היא כמו שאתם וודאי רואים, נותנת לכולם בראש על הגיטרה!! שימו לב שאפילו על הבמה היא שומרת על סטייל (ביריות ופאייטים)... אהבתי!! נערת רוק אמיתית!!


ולסיום - זה מראה אחרון של טיילור... ממש לא אופייני לה, אבל בכל זאת מצאתי ברשת, אז הייתי חייבת לצרף. טיילור בשמלה פרחונית וכפכפי אצבע! או שהיא הרגישה קצת צורך לשנות, או שסתם היא היתה בדרך לים - בכל מקרה גם סגנון כזה נראה עליה כמו כל דבר אחר - כרגיל נפלא!!

בנימה אופטימית זאת אסיים, שיהיה שבוע טוב ומבורך, תהיו בריאים ונתראה בפוסט הבא...
X.O.X.O - נשיקות וחיבוקים!!

יום ראשון, 13 ביוני 2010

טלא - טאבי


זאת טאבי גבינסון ( TAVI GEVINSON ). טאבי היא גם בלוגרית אופנה כמוני (למרות שמוקדם מדי לעשות השוואה, ותיכף תבינו גם למה...), אבל הנה נתון מדהים - טאבי היא בסה"כ ילדה בת 13, ויותר מזה, טאבי היא גם בלוגרית אופנה מאד מחוזרת ומאד מצליחה!! (עכשיו הבנתם...)
הכל התחיל בערך לפני שלוש שנים, טאבי - אז ילדה בת 10 - ספק משועממת, ספק מישהי שרצתה להקדים את זמנה - פתחה לעצמה בלוג אופנה בשם "STYLE ROOKIE" (בעברית: טירונית אופנה), בו רצתה לחלוק עם כל העולם את הגיגיה בנושאי אופנה, אומנות ושאר עניינים ברומו של עולם (או לפחות ברומו של עולמה שלה).
הבלוג צבר לעצמו מהר מאד תאוצה, וגם המון מעריצים נלהבים מכל העולם. מסתבר שהמון אנשים התעניינו במה שיש לילדה טאבי להגיד על עצמה ועל העולם, ובעיקר הביעו התעניינות בתמונות שבבלוג - בהם טאבי צילמה את עצמה מתהדרת בכל מיני מלבושים מוזרים ושילובי אופנה שלא היו מביישים אף סטייליסט עתיר רזומה וניסיון. ללא ספק טאבי התגלתה לא רק כילדה אינטילגנטית וחכמה, אלא גם כמישהי שיש לה בהחלט מה לאמר ולחדש בתחום האופנה, ובעיקר גם כמישהי שיש הרבה מה ללמוד ממנה!! קטנה קטנה... אבל ללא ספק אחת שמבינה!!
מאז, טאבי כבר הספיקה לעשות חייל בעולם האופנה - היא התחכחה במיטב הברנז'ה, כיכבה על אין ספור שערי מגזינים, הוזמנה לשבת בשורה הראשונה של מיטב תצוגות האופנה הכי לוהטות בניו-יורק, שימשה כפרזנטורית לרשת אופנה מובילה, הוטסה במיוחד לטוקיו כדי להשתתף במסיבה מיוחדת של "קום דה גרסון" הכל-כך אהובים עליה, כתבה מאמרים עבור "הארפר'ס באזאר", והשיא היה כאשר נשלחה מטעם המגזין לסקר מקרוב את שבוע האופנה האחרון בניו-יורק כמו עיתונאית אופנה חוקרת לכל דבר.
כן... ללא ספק טאבי היא סוג של השראה. אומנם רק בת 13 היום, אבל ללא ספק הצליחה לעבור כברת דרך שרק כל אחד מאיתנו יכול לחלום עליה. הרבה אנשים יתהו, מה בכלל יש לילדה הקטנטונת הזו להציע, ועל מה כל המהומה, אבל אם תסתכלו קצת בתמונות, תגלו שמאחורי הילדה הזאת עם הלוק החצי "סבתאי" חצי "מאגניב" מסתתרת מישהי שבאמת מבינה, ובאמת מקדימה את זמנה. טאבי מה שנקרא - לא פוחדת להעיז!! היא לא פוחדת לנסות שילובים מעניינים, היא לא מפחדת להפתיע, היא לא מפחדת לעטות על עצמה את הדברים הכי לא קשורים, ובעיקר היא לא מפחדת להיות נאמנה לעצמה ולטעם שלה - ואני חושבת, שזה מה שבסופו של דבר, גם הביא לטאבי את ההכרה ואת ההצלחה שלה - בגלל שהיא נשארה נאמנה לאמת של עצמה!! תוסיפו גם את זה שבערך כמעט הכל גם נראה טוב על הגוף הקטן והכחוש שלה, יחד עם הפנים המגניבות שלה, והרי לכם כוכבת!!
אז בנימה אופטימית זו, ובשאיפה שאולי גם אני אהפוך יום אחד לטאבי גבינסון הבאה (למרות שגילי כפול מגילה) - אסיים.
הוספתי לפוסט הזה תמונות נוספות של טאבי מתצוגות שונות ושל כל מיני לוקים שעטתה על עצמה גם מהבלוג האישי שלה, וגם בכל מיני אירועים שצולמה בהם - תשטפו את העיניים, תלמדו ותפנימו!!


טאבי בלוק הורס של שמלה בצבע שמנת, גרביונים מנומרים, נעלי בובה כתומות ומשקפיים



טאבי בשמלת בלון לבנה ממתינה לתחילת התצוגה - יפני גיק שיק



טאבי מציגה שילוב בלתי אפשרי של קימונו יפני וגרבי רשת קרועים בשורה הראשונה בתצוגה

בלוג אופנה - ו... יצאנו לדרך!



שלום, נעים מאד לכולם! אני אודליה ואני חובבת אופנה. התלבטתי ארוכות וקשות, איך להגדיר את עצמי בפוסט הראשון שלי בבלוג הראשון שלי EVER, ובסוף הגעתי למסקנה שחובבת זו ההגדרה אולי הכי קרובה לאיך שאני מרגישה - כי מצד אחד אני מאד אוהבת אופנה, אבל לא קוראת לעצמי "מכורה"... נגיד לא תמצאו אותי אף פעם במסעות קניות מטורפים או בימי שופינג היסטריים קונה וקונה וקונה עד שאפול מהרגליים! ממש לא! כמו שאני רואה את זה - פריטי אופנה הם סוג של אומנות, אולי זה לא פיקאסו או ואן-גוך, אבל בחורה שבאמת מבינה באופנה ולא סתם חולת שופינג, תדע לקנות את הפריט הנכון בזמן הנכון, וגם תדע לצוות אותו בחוכמה לתפארת המלתחה שלה.
האמת, עכשיו כשאני חושבת על זה, ארון הבגדים שלי, די מאז שאני זוכרת את עצמי, הוא כמו סוג של מוזיאון! עזבו את זה שהוא מסודר בקפידה ומאורגן בכזאת צורה שלא תבייש אף תערוכה, אני גם מרגישה שלכל פריט שם יש ממש סיפור, בייחוד לדברים היקרים לי (בין עם "מחירית" ובין עם סנטימנטלית). נראה לי שגם אם תעמידו אותי עכשיו בחקירה צולבת, אני אוכל לדקלם לכם בעיניים עצומות, באיזה יום קניתי מה, ואיפה ומאיזה סיבה, ואולי גם מי היתה המוכרת הנחמדה שיכול להיות עזרה לי (כדי שיוכלו לצ'פר אותה בסוף משמרת :-) ).
על כל פנים, לפוסט הראשון שלי - בחרתי להציג את מערכת הבגדים הזו, שאני חושבת שמייצגת את הוויז'ון שלי יותר מהכל!
אני חולה חולה חולה (ושוב חולה - אבל במובן טוב כמובן) על השילוב הזה של מראה רומנטי עם הארדקור. אין כמו לצוות למכנסי עור קשוחים וצמודים סטייל אקסל רוז או סנדי בסוף של גריז (כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו...) חולצה ורדרדה ורומנטית. מה שאהבתי לגבי החולצה הזאת מעבר לכך שהיא ורודה ומפוספסת (עוד שני פטישים קטנים שלי, שלהם ודאי תתוודאו בהמשך), הם הדיטיילים הפרחוניים שמעטרים את הצווארון שלה. מבחינתי זה ממש "שוס" הקטע הזה של הפרחים בצווארון, ואני מתה שמישהו כבר יחקה את היציאה הזאת (אבל כראוי!!), באיזה רשת, כדי שאוכל גם אני לרכוש לעצמי אחת כזאת פה בארץ... לא עוד וולנים מייגעים, לא עוד צווארוני ליצן, או שאר מיני יצירות ארכיטקטוניות בצוואר - פשוט נסו לתפור פרחים קטנים, ורצוי שיהיו מאותו בד - כי זה נראה פשוט מושלם...
לאאוטפיט, הוספתי גם NECKPIECE מהמם, שגם אותו יצא לי לראות באיזה אתר אינטרנט מגניב. שוב כמו שאתם רואים הוא משלים את הרעיון של מראה רומנטי עם כאסחיסטי: פנינים וגורמטים, על סרט סאטן שחור... אין אבל פשוט אין, זה שילוב מנצח, ורק מלחשוב על להתלבש ככה יום אחד, אני כבר מזילה ריר!
לגבי הנעליים, לא הייתי סגורה, אבל בכל זאת צירפתי אותם לאאוטפיט, אלף כי הם לכשלעצמן מאד יפות, ובית כי גם בהם יש את השילוב הזה של קצת מראה פאנקיסטי בגלל הניטים, אז חשבתי שזה יתאים.
לסיכום, מראה שהוא נראה לי די מנצח - אבל היזהרו לכן בנות... ממש לא מתאים לכל אחת. בשביל שמשהו כזה יתאים למישהי היא צריכה להיות סופר עדינה וסופר רזה (ובהחלט לא פרחה), כי אין שילוב יותר מהמם מהשילוב המדהים הזה של עור ופאנקיזם על נערה חיוורת כחושה ועדינה שתישא אותו בגאווה... כבר אמרתי לכם שאני אוהבת את השילוב של רומנטיות וכאסאח...?